Anasayfa

25 Kasım 2012 Pazar

Vazgeçtim son yazım bu *Evleniyorum* ^_^

Bloğuma ben bile girmezken bide kalkmış post yazıyorum utanmam gerek -_- . Şimdi bakıyorum acayip emek vermişim.Neyse yapıcak bişey yok artık paylaşım yapacağım bi atraksyonum bile yok. Yazılması gereken dizilerim bile kalmadı hep aşkım, böceğim, çiçeğim...


Mayısda evleniyorum(!), mayısda evleniyorum(!!). Millet ben evleniyorum(!!!) hala alışamadımda söyleyince tuhaf geliyor. Malumunuz içimde olan G-dragon aşkı filan yalan oldu. Artık bir zamanlar birlikte takıldığımız arkadaşmış gibi hissediyorum youtube bana hala videolarını öneriyor izleyince 

"Vay be dostum süper zamanlar geçirmiştik diyesim geliyor ^^"

Bu arada belki merak edenler olur Gdragon yastığım çöpü boyladı. Aylarca nişanlıma anlatılmakla tehtid edildim. Son mevsim temizliğinde annem atmazsan bu akşam söylerim dedi için acıya acıya attım. Güzel gecelerimiz olmuştu sarılıp sarılıp uyuduğumuz. Bu yazdıklarımı bir görse yiyiceğim trip burdan gdragonun evine yol olur ki o kaa çok yani. Zaten sadece dizilerini izlediğimi filan sanıyor. Kpop muş şarkıcıları oyuncuları mıncıklama öpüp sevme istekleriymiş bunların hiiiç birinden haberi yok aman olmasın erkek milleti pek anlayışlı değil anacım konu kıskançlık olunca. Malum kadınları kıskanınca sevimli, erkekler kıskanınca aslan kesiliyor.

Artık dizilerede bağlılık gösteremiyorum "Big" dizisini izlemeye başladım yarıda bıraktım ki hiç huyum değildir. Ama bitiremedim. Öncelikler değişince böyle oldu diye düşünüyorum. Yoksa dizinin kalitesinden mi bilemedim beğenmedimde sayılmaz aslında aman ne biliyim yahu. Çeyiz meyiz başım belada zaten. Anacım ne zor işlermiş bunlar yea. Benim derdim sadece sevdiğim adamla evlenmekken, yok sözlenicen olmadı nişanlanıcan çeyiz hazırlıcan evlenen kadar ömrümün yarısı gitti. Bide habire gelen sorular nişan ne zaman? düğün ne zaman? evlen çocuk ne zaman? Ah şu meraklı memleketim insanları SANANE yaw. 


Neyse sizi bilgilendirmek için çeyizden bahsetmek istiyorum. Başlıca illet "Danteller" böyle bi saçmalık yok. o dantel ütülenicek  sonra çeyizcide hazırlanması için ufak bir servet ödenicek sonra küflenmeye bazanın dolapların ücra köşesine. Canım saten, pamuklu nevresimin suyu çıktı dantel nevresim kaldık. Tabi bide Salon takımları var onlarda dantel. Zaten bende televizyon ünitesinin bütün raflarından sarkıtıcam o dantelleri. Anneme anlatamadklarımı sizinle paylaşmak istiyorum evet.


Sonra elektronik aletler işte bunlara dikkat. Çok pahalılar ve ufacıklar. mutfakda sadece çırpmak için 250 milyon, tostu basmak için 100 milyon, ütü tanklıyla yapmak için 500 milyon, evi süpürmek için 600 milyon, bu paralar cebden çıkarkenki babanın ifadesi paha biçilemez. ^^


 Daha bi ton tırı vırı halılar, tüller, yatak örtüleri, bohça malzemeleri. Evlilik kurumu sana mutluluk ailene bütçe açığı veriyor. Ama evlenip mutlu olucağını düşündün mü? Hooooop aile gidio hayaller geri geliyor. Bi evin içinde sevdiğin adam sen kapı kapalı bütün ev boş karışan yok odaya biri gelicek derdi yok. Neyse burdan gerisi +18 girer anlatamiciğim. E ama nişanlandım olsun okadar. O kadar kore dizisi izle bi ton taktik öğren uygulamaya koyma yazık olurdu yani


Bir zamanlar bir acumma bana kuru kuruya evlenilmez demişti doğruymuş. Evlilik yoluna girince test edilmesi gereken şeyler oluyormuş. Hemen fesatlanmayın dediklerim yanlış anlaşılmasın. Klişemi yapıyım. Sadece dostuz. Yoo yo biz sadece nişanlıyız ^^


Sevmek güzel şey vessallam karşındakininde seni sevdiğini bilmek herşeyden güzel. Yoksa tripler, çeyiz derdi, evlilik stresi çekilir şey değil. Bana deselerki nikah sabana uyancaksın sadece evet diceksin. Anında kabul ederim. Ohhh ne güzel olurdu. İşte benim dertlerimde böyle anlattım rahatladım. Uzun zamandır yazmayınca özlediğimi de anladım. 

Yazıdan çıkarılması gereken anlam "Evlenmek kolay, Hazırlıkları zor."




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...