Anasayfa

3 Mayıs 2012 Perşembe

Son Yazı

Başlıkdan da anlaşıldığı üzere bu okuduğunuz son yazım. Artık blog tutmıcam twitter kullanmıcam ve Nomuyeppuda adındaki Facebook adresimi de kullanmıcam. Takip eden varmı bilmiyorum ama uzun süredir zaten hiç birinde aktif değilim. Sınavlar içinde uzaklaşmıştım ki okula devam etmeye karar verdiğim için yine ders çalışmaya başladım.

Blog tutmak güzel aslında. Ama vakit gerek ve benim bu aralar o kadar kişiye vakit ayırmam gerekiyor ki yetemiyorum.Birinden fedakarlık yapmam gerekiyordu. Kaç yıllık arkadaşlarımı, ailemi o kadar boşlamışım ki bunu internetten uzaklaştığımda anladım. Sizde yapın demiyorum takibi ama 1 kaç gününüzü bile netsiz geçirip, çevrenize odaklansanız ne demek istediğimi anlarsınız.

Bana söylemek istediğiniz bişey varmı yokmu bilmiyorum ama ulaşmak isterseniz bloğa yorum yapabilirsiniz. Yorumlar hala kullandığım hesabıma aktarılıyor. Genel olarak söylemek istediklerim bu kadar. Umarım bloğumda gezinirken eğlenmişsinizdir.

Arkadaşlarıma....

Nasıl başlıcağımı gerçekten bilemiyorum. Öncelikle hikayede birlikte olduğum bütün arkadaşlarımdan özür dilerim. Size söz verip hikayeye başladım biliyorum. Ama üzgünüm bensiz bitiriceksiniz. Finalin süper olucağından hiç şüphem yok hepiniz yetenekli insanlarsınız. Sizinle birlikte hikaye yazmak benim içinde çok eğlenceliydi.

Çarpı 2 özür dilemem gereken insanlara...

Vildan Canımmm inşallah şark hizmetini göz açıp kapayana kadar bitirirsin. Diğer konuya gelirsek ben sana güveniyorum Teuka odaklan herşey hallolur.

Acumma :) Senden de özür dilerim daha hikayeyi bile okuyamadım ama okucam yorumumu yapıcam. Gdragon sana emanet bütün hisselerimi komple sana devrediyorum. Oppacı ergenlere yem etme bebemizi. :) Umarım o tez işi biran önce hallolur yada o cadoloz kadından kurtulursun.

Özgemm Eltimm Sende derslerine sıkı sarıl bırak şu youtube videolarını 2pm izlemekten etrafındaki yakışıklıları keşfedemiceksin aç gözlerini bebeğim :) Bu sene okulu bitiriceksin ona göre Söz ver bakıyım.... Duyamadım!! :)

Mydestiny ve Selo kızlar artık sizleride ayırmıyorum. Sizleride yarıda bırakmış gibi hissediyorum hikayeden dolayı. Mydestiny Maliye bakanı olunca Bigbang'e konser verdiricem dediğini unutmadım. Öyle bişey olursa liste başı bilet isterim :)

Üzücü bi yazı yazmak istemedim.Herkes hakkını helal etsin felan filon.

NOT= Numaramda değişti dolayısıyla whatsappımda değişti kızlar yazdınız ve ben cevap vermediysem sebebi budur.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...