Anasayfa

2 Mart 2012 Cuma

Verimli Bir Alışveriş ve Blue Jean

Aslında evden Dukan Diyetinin kitabı almak için çıktım. Gitmeyi planlıyorum kendimi disiplin edicem diyerek. O sırada disiplinime birde diyet eklicem inşallah. Baktım aklıma yatan en uygun diyet bu gibi göründü. Diyet için açıklama yapamıyorum ama www.dukandiet.co.uk sitesinden bilgilerinizi girerek ne kadar sürede istediğiniz kiloya ulaşabileceğinizin bilgilerini veriyor. Bu arada diyet 4 aşamadan oluşuyor. Real'e kitabı almak için gittim ama bütün alışveriş bitince gidip kitabı aldım :D


Ondan önce uzun süredir istediğim Ev Ugglarından aldım. Ayaklarım hiç ısınmaz lanet olasılar! Ayaklarım buzulda kafam ekvatorda yaşıyor sanki o derece. Bende bu şirin güzel şeyleri aldım :)) İyi yapmışım değil mi?


Ne zamandır 1 gblik usble takılıyorum. Ve bu durumdan oldukça rahatsızdım. 1 kullanmamın sebebide ufak olması telefonun süs kısmına takıyordum onuda ulaşmak kolay oluyordu. Baktım bunlar indirime girmiş fiyatlarını bilmiyorum ama 4gb 10tl ye aldım. Bana ucuz geldi, minicik tam istediğim gibi :) Usb hayat kurtarır diyorum ve Blue Jean kısımına geçiyorum şimdi.



İlk olarak Bigbang posteriyle başlıyayım. Sırf bigbang diye aldım yoksa posteri beğendiğimden değil yani. Eski bi resimlerini kullanmışlar gerçi en yenisi olsa yani Alive, onuda almazdım(şaka şaka onuda alırdım üzülmeyin BBlerim). Tonigth yada Lovesong'un posterleri olsaydı daha güzel olurdu. :) 


Derginin tamamını okumadım. Direk Güney koreyle alakalı kısımları okudum. Ama devamını okumaya da hiç niyetim yok. Okuduğum yazılar blog yazıları gibiydi.Hatta idda ediyorum bi çok blog yazısı derginin yazılarından daha kalitelidir. Blog yazılarını küçümsemiyorum kesinlikle! Ama insan dergi alınca daha kaliteli bişeyler bekliyor ne biliyim. Şahsen bu benim düşüncem katılan olur katılmayan olur pek takmıyorum "Ben beğenmedim".

Bu eklediklerimde dergiyi alamayacaklar için. Ulaşamayanlar filan olur. Buyrun okuyun üstüne tıklarsanız okuyabiliceğiniz şekilde büyür.

Şimdi sıra geldi Shine'ye. Grup hakkında pek bi bilgim yok ama Pop-up ekine yarı-kapak olmuşlar. Pek sevimli oldukları biliyorum. Lucifer şarkılarını epey duyuyorum. :)
 Üyelerin isimleri 
---Onew / Jonghyun / Key /  Minho /Taemin---- azıcık izlediğim shinee videolarında Minho'nun vucut konusunda epey başarılı olduğunu ve Taemin'inde çok sevimli ve çok iyi dans ettiğini söyliyebilirim. Lucifer'i bildiğim için onuöneriyorum http://www.youtube.com/watch?v=Dww9UjJ4Dt8&ob=av3e adresinden izliyebilirsiniz. :)


2 sayfayı Shinee'ye ayırmışlar. Yukarıdaki şekilde bu resimde pek bi sevimliymiş. Kardeşlerime bakıyormuş gibi hissediyorum yahu. Benim yaşımdaki Shinee'yi sevmeye niyetlenen arkadaşlara sesleniyorum. Bu resimlere bakmayın zaten baya ufaklar vicdan azabı çekmek istemiyorsanız youtube'da vakit geçirmeniz yararınıza olur :))
Aşağıdakilerde shine konseri izleyenin yazıları üstüne tıklarsanız resimler büyür.



Blue Jean Güney Kore ile alakalı içeriği bu kadar. Onun haricinde ilgimi çeken Madonna ve Adele'e ayrılan kısım ama daha okumadım. Bide tabiki bol bol van direkşın ve jastin biğbır dolu. :) 20 adet poster içeren eki var. Ayrıca bi ek daha var fazla bilgim olmadığından şöyle açıklayayım Rock içerikli bir sürü insan var sanırım hepsi rock dinleyenler tarafından tanınıyor. Benim pek ilgimi çekmedi ama. 

Her zaman öyle mi bilmiyorum -en son dergiyi ortaokulda aldımda. ^^' - Blue Jean Madonna'nın büyük bi resiminin olduğu karton bi kabın içindeydi. Normalde diğer dergiler naylon poşet içinde olur. Ama daha güzel olmuş daha kaliteli görünüyor daha toplu. Zaten marketlerde o naylon poşetleri yırtıp dergilerin açılmasına uyuz oluyorum. Oraya bakılması için bir adet açıyorlar sen neden gidip ikinciyi açıyorsun ki. >.<



Sadece kitap almaya çıktığım alışveriş bu şekilde sonlandı yani. Zaten insan almak için çıktımı bulamıyor. Bugün şanslı günümdeydim belli. Yoksa istediklerimi aynı alan içinde bulmam mümkün olmazdı. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...