Anasayfa

6 Mart 2012 Salı

Bir Ay Mola Belki Daha Fazla...

Merhaba sevgili okurlar , arkadaşlarım...
Nasıl giriş yapıcağımı bilemedim valla.Başlıkdan anlaşılıcağı üzere ara veriyorum. İnşallah yani. Geri dönücem diye gidiyorum umarım öyle olur. %70 de öyle zaten. Ayrı kalamam ben bloğumdan, twitterdan. Özlerim muhabbetleri 1 ay bile olsa. Benim için zor olacağı kesin :)


Sınavlarıma konsantre olamadığım ve bu ara herşeyi salladığımdan dolayı ara veriyorum. Yılbaşından itibaren sürekli "gündüz ders akşam net" formülünü uygulayacağımı kendime söylesemde başarılı olamadım. GD mi elimden kapıcaklar korkusundan :P

Şimdi ben gidiyorum diye kimse GD'ye sulanmasın bu 1. Çünkü bunun geri dönüşüde var bilesiniz. Tahmin ettiğim gibi bişey olursa. Dönüşüm "ben geldimmmm" yerine "Yakarım bu gezegeniiii" modunda olur. Ortalıkda olmamam GD sevgimi azaltmaz. Gerçi olmasını istediğim durum gerçekleşirse birazcık ama birazcık eksenden sapma yaşayabilirim. Şu anda iç sesim. "Amaaaan olsunda sen eksenden sap" desede olmaz ben Gdyi çok seviyorum millet :) Geçen gece Running Man izliyorum. İzlediğim videoya Gd odaklı bakıyorum. Gözlerim sadece onu takip ediyor bu istem dışı oluyor. :/ Ay neyse mevzu Gdyi ne kadar sevdiğim değil. Velhasılkelam gidiyorum ama GD hala beğğğnim :)) Beni tanıyanlar korusun kovlasın.Ne biliyim yapın bu kıyağı bana :P

İstediğim şeyin olsası için bana dua edin okuyorsanız. "Allah Seda'nın gönlüne göre versin" diyin filan. Ayy kendimi dilenci gibi hissettim :)) Ama bu kıyağıda yapın. Giderayak üzmeyin beni :P

Dediğim gibi geri dönmeyi istiyorum. Ama olurda geri dönmezsem. Kırdığım, üzdüğüm herkes hakkını helal etsin ne diyim. Bende ediyorum. Anyeong!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...