Anasayfa

12 Şubat 2012 Pazar

Mim : Muhteşem Süleyman / Şehzade Mustafa Hikaye! Asıl Harem Bende.

Bu mimin içeriğini okumayı çok sevmeme rağmen benim için seçmek baya bi zor olucak. Ayrıca şimdiden sesleniyorum.Seçtiğim beylerde hayranlığımdan dolayı olucak yoksa benim hiç biriyle işim olmaz :P Hepsi enişte, kardeş, amca, dayı, hala, teyze filan sayılır Gdragon'un yanında :D

Bu yazıyı yazmamı sağlayan Hikaruivy'e teşekkür ederim. Onun Kore karması haremini okumak için Buraya! tıklayabilirsiniz.Joongki' ye kota koyduğundan haremime dahil edemiciğim ama oyunculuğuna bayılırım. Hemen övgümü burda yağdırayım.Saygıyla sever ve selamlarım. :)

1- Bir numaram tabiki tahmin edilebilir kişilik G-Dragon ^^ Hakkında yazmıyorum zira blogspot beni yeter bıktık senden diyerek şutlıyacak. :)

2- Sesine ve o evil gülüşüne hayran olduğum Kyuhyun. Super Junior'ı ilk tanıdığımda direk görsel olarak Kyu ilgimi çeksede zamanla sesine daha çok hayran olduğum söylenebilir.


3- Ruhbekçim, Ramyun dükkanının çiçek çocuğu Jung İl Woo. Uzun süre JGS ile İl Woo'yu bi arada idare ettim. Jgs out olduğu halde il woo sağlamlıkla yerini hala koruyor.

4- Tahtası eksik Secret Garden karakterine hayran olduğum Hyun Bin. Aşağıda da gördüğünüz gibi kendisinide hayran olmamak mümkün değil.

5- Gong Yo hmmmm tarif edemiyorum ama bu adama da hayranım sadece gülüşü bile haremimde yer bulmasına yeter. Alttaki resimi ilk gördüğümde çok farklı gelmişti zamanla alıştım.Artık bu resmini daha çok seviyorum. :)

6-  İlk izlediğim ve duş sahnesiyle şoka girdiğim Song Seung Hyun. Empati yapın azıcık, ilk defa kore dizisi izlemeye karar veriyorum ve adamda ki kaslar, duş sahnesi aklımı başımdan almıştı tabi. Ama seçimimde kaslarının hiç bi etkisi yok :P Tamamen karakteristik yüzü.:)

7- Sorry I Love You'da tanıyıp  Smile You'da hayran olduğum çok sevimli bi oğlan Jung Kyung Ho. Askerliği bitsin bi geri dönsün. Umutluyum ben bu oyuncudan güzel diziler çevirecek.

8- Lee Seungi sesine, oyunculuğundaki şekerliğe hayranım çok sevimli geliyor yanımda olsa o tombik yanaklarını sıkı sıkıverirdim.


9- Chansung bu çocukda potansiyel var. Süper fotomodel olur asi tavrı, vucüduda fena şimdi hakkını yemiyelim dimi? 2pm'in erkekleri Kore'nin erkek kas oranının yüzde 70ini karşılar bence :) Geri kalan 30uda tek başına Rain alır :D

10- Jang Geun Suk yeri ayrıdır bir dönem kısa süreli bi ilişki yaşadık maziye saygımdan onada haremimde yer veriyorum. Eski gözde cariyeleri aç bırakmak olmaz.Onlarıda beslemeliyim zamanında benim gönlümü eylediler :)


Düşüncem bi tanede hareme, bana özel bi hizmetçi almak.Haremin sadece benim görebiliceğim kısımda olan, bütün işlerimi yapıcak, zevkle eziyet edeceğim, temizle buraları köleizavra (köle isaura) diyeceğim sadece zevk için bile saçlarını yolmak istediğim bi hatun.
Açıklıyorummmmm Yoon Eun Hye.>.<


Yukardaki keyif geçirdiği zamanların acısını çıkarıp onun suratını bu hale getiricem. Düşüncesi bile mikemmel :D 

Seda Sultan kendi sarayından bildirdi fermanını yanınladı. 
Tez cariyeler ayağına getirile. 
1 numaralı cariyesine göz ucuyla sulananın kellesi alına 
Son dokuz cariye kalfalık eseridir.
Sultanın Gdragon'u Eser-i Şahanedir.

Bende bu postu mydestiny ve Madam Patapuff' gönderiyorum. ^^ 
Edit = Veee Urfalarda netsiz kaldığı için mimlemediğim sevgili arkadaşım Egee_Lee "bende harem kurmak istiyorum" dedi düzenleme yaparak onuda mimliyorum ^^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...