Anasayfa

25 Şubat 2012 Cumartesi

Deliyim Gözü Kara Deliyim! BB-Blue*

Merhaba sevgili okurlarım
Saat şu anda sabah 06,33 yani bütün gece uyumadım.Ve şu anda hava aydınlanıyor.Hatta aydı bile aşağıda büfe açmış camdan bakınca farkettim :)

 Neden?
Sebebi çok sanatsal! Bütün gece/sabah Blue ile uğraştım. Ha çıkarttım ha çıkartıcam yarısı oldu derken, sabah oldu hatta bi ses kaydı yaptım çok başarılı değil hatta hiç başarılı değil :)) Ama yinede dinleyin daha sonra bu postu editleyip daha iyi çaldığımı koymayı olanlıyorum öncesi sonrası durumu yapıcam.


Yukarıdaki çalışım tamamen kulakdan yani şarkıyı dinleyip kemanda nota yerlerini bulup çaldım. :) Dolayısıyla da notalar aşağıda ki şekilde oldu :)

Ama daha sonra engin korece bilgimi kullanarak daldım naver'a, co.kr ile biten nota yayınlayan sitelere. 
Amaç = Acar kemanistlik. 
Sonuç =Yarın kursa gitmicem. :)
Önem = Notaları buldum. 
Ama ellerimle tekrardan yazmam gerekti. Yılmadım neden? Sadece sizin için desemde alakası yok kendim çalmak için yazdım. Şifreli olduğu için çıktı almama izin vermeyerek beni deli etti. Bende bu saate kadar oturdum 1 saat daha oturur kendim yazarım diye inat ettim. İyi yapmışım dimi?

Aslında başka bi şarkı olsa kesinlikle yapmazdım. Ama bi şarkıyı çalabileceğimi hissettimmi helede Bigbang şarkısıysa hele de G-dragon yazmışsa bırakmam. Çalana kadar uğraşırım :)
Buraya kadar geldiniz şarkıyı dinlemeden gitmeyin.



Neyse sabahın köründe yeterince saçmaladım buda böyle bi post olsun bakalım. Notalarıda koyuyorum belki çalmak isteyen olur. Çalmak derken ensturmanla yani, notalarımı yürütmeyin yada yürütüceksinizde en azından bi teşekkür edin .Uykusuzlukda bana yaramıyor baya sinir yaptım şu anda çalınabilme ihtimaline şarkı :D

Notaların üstüne tıklarsanız büyük şekilde görebilirsiniz.
EDİT = İkinci versiyonda bi Vannessa Mae'ye dönüşiceğimi düşünmemiştini değilmi? :)) 
Notalarla çaldığım deneme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...