Anasayfa

17 Ocak 2012 Salı

Diziler bir paragrafda part1*

Blog açtığımda izlediği bütün diziler için tanıtım yazısı yazıcağıma dair bir inancım vardı.Tabiki olmadı.Bende hakkında yazmadığım dizileri kısa paragrafda toplamaya karar verdim.İzlediklerimin hepsini yorumlasam uzun bir post olucağından bende böldüm.İyi okumalar :)



Secret Garden *****
İlk tahtası eksik başrolüm benim.İzlerken beni bozguna uğratan, bu nasıl başrol "başroller mükemmel erkekler olmalı" inancımı sıfıra indiren, izlediğim kore dizileri arasında en iyisi. Ostlarıyla, mekanlarıyla, oyunculuk kalitesiyle beğenilmemesi neredeyse imkansızdır. Bu dizide en beğendiğim şeylerden biride yan karakterlerin başrollerin kurtarıcısı durumunda olmaması.Genelde hikayeyi kurtarmak için kullanılır yan karakter bu dizide başrol bile olabilecek kalitedeydi. Ayrıca Kim Joo Won'un anasına takıntığı tavır için bile izlenir :P
My Girlfriend Gumiho *****
Bu diziyi fantastik diye uzun bi süre erteledim.İzlerken izlediğim için bir süre kendime saydım.-Avatarıda böyle yapıp aylarca ertelemiştim :/- Bu dizinin bendeki yeri ayrı.Fox Rain gibi mükemmel bi osta sahip çünkü. Ayrıca Shin Min Ah gibi şirin ve sevilesi bi insanı barıldırıyor. Woong-ah dedikçe daha çok seviyordum bu kızı. Seung gi'den bahsetmessem haksızlık olur. Dedesiyle arasındaki dialog favorilerimin arasında.Hala ile enişte, ayrı bi post yazılabilecek bi vakka zaten :) Sonunu sevmediğimi hemen belirteyim.O kuyruk neden fırladı ki sanki.Hıh



Scent Of a Woman ***
Beğenilere aldırmadan 3 yıldız veriyorum.Bende çok büyük bi etki yaratmadı.Kim Sun Ah beni o fizikle kıskançlık krizlerine soktuğu içinde olabilir mi? Cık :P. Duygusal ve ağlaması garanti bi dizi diyorlar.Ama bende yaramaz. :) O yüzden o açıdan değerlendiremiyorum.Ostlar açısından değerlendirirsem 5 yıldız verirdim."You are so beautiful" adlı Junsu(jyj)'nun söylediği bi parça varki ifade edemiyeceğim kadar sevdim. Bu dizide kötü kaynana değilde kötü kayın peder vardı.O da pek etkili olamadı zaten.Bu arada nappunyoca boşluğunu dolduran kızı Skk'da sevmemiştim.Belirtmeden geçmiyim.

Coffee Prince ****
Bu dizinin 4 yıldız almasının tek suçu Eun Hyedir.Yoksa Gong'a bi 5 daha verip 10 yıldızı yapıştırırdım yakasına.Erkek tipli hatunlardan hiç bi zaman hoşlanmamışımdır.Kız olduğun belli olucak azıcık.Bol tişortler bol pantalonlar hiç bir zaman dolabıma giremedi.Bu dizide benim çokça yaşadığım "bu erkekmiydi kızmıydı" vakkasını ele almış bir dizi. Ve öyle tiplerin yanında sevgili gördümmü  çatlardım.Bu dizide Gong gibi bir taşı demiyorum kayayı tavladığı için siz tahmin yaşadığım hayal kırıklığını.*yazarburadahatırlaryinesinirlenir*


We Teach Love ****
Sivri akıllılar fırlamadan belirtiyim dizi olmadığını biliyorum.İzlediğimi belirtmişim zaten :) Ama yinede paylaşmam gereken bi film. Kore dizilerinde çok ters köşe olayını yaşamadığımdan bu film beni şaşırtmıştı.  O yüzden bu filmi çok seviyorum. Ayrıca epeyce duygusaldı.Kız için üzülmüştüm. Ayrıca filmdeki soğuk nevale başrole bayıldığımı söylemeden edemiciğim. Gerçi Eugene adında bi hatun ile evlendi ama neyse. Velhasılkelam izleyin kaçırmayın."İnsan sevdiği için ne kadar ileri gider " konusuna güzel bir örnek :)

Triple ***
Bu diziyi o ara yaşadığım buz pateni aşkıyla izlemiştim.Etrafda ne kadar buz pateniyle ilgili dizi film bulursam izliyordum. İzleme listeme girme sebebi buydu. Ama verdiğim yıldızdan da anladığınız üzere pek hoşlanmadım.Boş vakit varsa izlenicek bişey yoksa izlenebilir.Ama bu dizi beni bi konuda şaşırtmıştı ki esas oğlan kızların ikisinide alamadı :) Nedense üzülmedim. Çünkü esas oğlanı değilde arkadaşlarını daha bi sevmiştim. 

Full House ****
Bu dizi beni ağlatabilen ender dizilerden olur.Full houseda ağlanır mı demeyin ben fena ağladım.Ama duygusal bi sahnesinde değil. Esas oğlanın kızı beklettiği sahnede. :) Rain romantik komedi de oynar dramda oynar bu diziden sonra bunu anladık.Dizi hakkında hatırladığım esas kıza ve biraz değil epey aptal olan arkadaşlarına uyuz olduğumdur. Ne kadar gereksiz ve sinir bozucuydular.Allahım evlerden ırak. 4 yıldızıda beni ağlattığı için veriyorum yoksa 3 alırdı. 

Smile You *****
Bu diziyi o kadar seviyorumki o kadar yani. :D Aile dizisi ve 45 bölüm olmasına rağmen sıkılmadım.İlerletmeden izledim.Min jung en beğendiğim kadın aktördür esasen. Gördüğünüz üzere bannerımda da bi yer buldu kendileri. Esas oğlanımız da pek bi sevimli bu diziyi Misadan sonra esas oğlan için izledim. Ama konusuyla, aile ilişkileriyle, komedisiyle, esas oğlanı unutturdu. Bu dizi hakkında post yazmama rağmen burda da bahsetmek istiyorum. Çünkü daha çok izlenmesini, insanların bu diziyi beğenmesini istiyorum. Esas oğlanın anası namı değer "acumma" hatırladıkça beni hala güldürüyor. :)

Dream High ****
Gençlik dizilerini severim. Ama Glee'yi bırakmış biri olarak masum gençlik dizilerini sevdiğimi söylemek istiyorum. Liselilerin liseli gibi davrandığı, abartıların olmadığı dizilerden bahsediyorum. Bu dizi eğlence sektörüne ufak yaşda atılan ve bu çocukların ne kadar zorlukları göğüslemek zorunda kaldıklarından bahseden komedi olduğu kadar gerçekçi bi dizi. Bu ara Trtokul kanalında türkçe dublajlı olarak yayınlanmakda.İzlemek isterseniz bir bakın derim.Bana sorarsanız dublajsız izlemeniz sizin açınızdan iyi olur :)

Greatest Love ******
Nan Dok Go jinya. Repliğini ne zaman unutucam merak ediyorum :D Yok böyle bi komedi. Bu senenin komedileri güzeldi kardeş.Geyiğine heran bağlanabilirim. Bu diziyi izlemeniz için bir sürü sebep sayarım ama yukardaki replik tek başına bile yeter. Dok Go Jin karakteri yeter asıl. Yazarken bile hatırladığım sahnelerine gülüyorum. Mimikler, ses tonu, karakterin kişiliği on numara olmuş. Tabi bu kadar sevilmesinin, oyunculuğun ve senaristin kalitesinden olduğu su götürmez bi gerçek. Ayrıca bi ostu varki hala müzik listemde dugun dugun çalıyor. :P İzlemezseniz kaybedersiniz demiyorum,İzlemezseniz nomu nomu nomu kaybedersiniz o derece yani :D

Heartstrings ***
İşte bir gençlik dizisi daha.3 yıldız vermemin sebebi oyunculukları kaliteli bulmamamdır.Shin Hye'yi hiç bi zaman beğenmedim. Yong hwa'da YAB'dan daha iyi olsada bi eksiklik var. Çocuk şarkı söylerken hayran oluyorum.Karakterine geçtiği anda "olmuyor" moduna giriyorum. Şarkıcıların oyuncu olmasına karşı değilim, müzik içerikli diziler çok hoşuma gider aslında.Bilmiyorum cast seçiminde hata var deyip sıyrılıyorum. :D
49 Days ****
Ruh bekçimmmmm  :D İl woo yüzünden izlediğim.İzlerken "yeter arkadaş böyle mi olacaktıya bağlıcanız bi bölüm sonra acıları" diye söylendiğim dizi. Dram olmasına rağmen ruh bekçisinin olduğu sahneler çok eğlenceliydi. Oyuncuların çoğunu beğenmediğimi söylemeliyim.Burada oyuncu kalitesinden bahsetmiyorum yanlız. Dizinin bana sevdirdiği şey ilk bölümde ölen kız.O kız bana acayip sevimli geldi. Dizi boyunca konu değişir kız ruh bekçisiyle mutlu mesut yaşar umutları besledim.Ama koreli senaristler ne zaman benim istediğimi yaptı ki. Her daim beni sinirlendirmekle meşguller. Velhasılkelam finalini de beğenmedim. Dizinin ilk bölümlerini severek hızlı bi şekilde izlesemde sonralara bozdu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...