Anasayfa

19 Ocak 2012 Perşembe

Benim Hayatımdaki Romantizm

Bu yazıyı dizinin tanıtımı için yazmıyorum.Ama dizide çok güzel bi arkadaşlık işleniyor ondan bahsetmek istiyorum. Dizi 3 farklı kadının erkeklere bakış açısını hikayesini anlatıyor. İzlemeye başladığım gibi kendi arkadaş grubum aklıma geldi...

Liseye gelene kadar doğru düzgün arkadaşlıklar kuramadım. Okul değiştirme problemleri ve deprem sağolsun ilköğretim hayatım boyunca kalıcı arkadaşlıklarım olmadı.Ta ki liseye kadar. Aslında hep onlarıda kaybedicek miyim korkusuyla sürdürdüm liseyi ya neyse. İnsanın sağlam temelleri olmayınca elindekini kaybetmekten daha çok korkuyor. Şimdi geriye dönüp bakınca epey çocukça buluyorum. Şu anda 8. yılında arkadaşlığımız.Artık arkadaş demekte haksızlık zaten onlara dostlar, ailendenler benim için.Neyse bu kadar girizgah yeterli.

Benim arkadaşlığımın I Need Romance'le bağlantısı karakter eşleşmesi...

Bi tanesi tamamen sadık.İsmi Y olsun :) Yaklaşık 5 yıldır bir çocukla çıkıyor lanet olası aralarını da ben yaptım.Yapmaz olaydım.Şu anda nişanlılar.Her ayrıldıklarında "inşallah bi daha barışmazsınız" diyorum.O da benimle birlikte inşallah diyor.Sonra iki gün geçince "Seda biz barıştık" diye geri geliyor.O çocukdan cidden nefret ediyorum artık.Umudum var ayrılabilirler evlenmeden.Bu arada çocuk da bizimkini 3 kere filan aldattı.Gerçi bizimkide boş durmadı ama olsun.Haketmişti nappunnamca...

Diğeride X olsun ozaman :p Bu da tamamen kazanova.Bu arada kadınlara kazanova deniyormuydu? Neyse hiç sadık kalmayı beceremez.Takı değiştirir gibi sevgili değiştirir. Aşık olduğu bi çocuk vardı.Üniversitede ailesi istemediği için ayrılmak zorunda kaldılar.Ailesi desteklemese ben tamamen destekliyordum.Xciğim biraz durulmuştu ozamanlar.İzmit'e dönünce yine eski haline döndü.İki çocukla çıkıyor.Sonra ikiside bi taneyle aldatıyor filan.Arada hızına saygı duyuyordum yalan yok. Tabi yakalanınca olaylar sarpa sarıyor.Ozaman olağan kız toplantılarımız gerçekleşiyor.İkisi ağlaşıyor ben "Allahım bunlar mı benim arkadaşım yıllardır bunlara mı emek verdim" hisleriyle cebelleşiyorum. Nedense hep benim omzum ağlama duvarı oluyor.Çünkü uzun zamandır en dertsizleri benim.

Kuzeniminde dahil olduğu bi sohbet esnasında.
Y kuzenime-Sevgilin var mı?
Kuzen-6 aydır yok ya. *benim yıl oldu 6 ay ne lan*
X kuzenime- Ben sana Sedayla takılma demedim mi kızım.Onun laneti yüzünde oluyor.Benimle bi hafta takılsan yeter.
Ben- o_O ardından T.T

Kendimi anlatmak istemiyorum diziyi izleyin.Avukat olan varya işte o benim.Hani herşeyi kitaplardan öğrenmeye çalışan. İlişkilerinde bahtsız olan yoca. Neyse sonumuz benzemesin. :)

Bu arada dizide yok ama geçenlerde X'de aldatıldı.Söylediğinde suratındaki ifadeyi gördüğümde içimdeki kötü kız korkunç bir kahkaha attı. Yalan yok ilk söylediğinde gram üzülmedim.Zaten suratınada "ohhhh canıma değsin" dedim. Sonraki sözü "Kızım ben bundan sonra kimseyi aldatmam çok acıyor lan" oldu.O anda üzüldüm işte.O kadar kişiyi üzmesine rağmen. Üzülenin benim arkadaşım olması benide üzdü. Arkadaşlık böyle bişey. Yaptıklarını başkaları yapsa hiç bir şekilde onaylamam. Ama ben onları saf zamanlarında tanıdım. İçlerini biliyorum. İkisininde dediği gibi ben onların cami imamıyım.Ben olmazsam daha da sapıtırlar.O zaman iyi ki varım. :P

Bu arada diziyide izleyin.İzlemesseniz kaçırırsınız değil çok şey kaçırırsınız.Ayrıca gördüğüm en cüretkar kore dizisiydi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...