Anasayfa

15 Aralık 2011 Perşembe

Süslü Telefonlar

Bende yeni başlayan bi takıntıdan bahsedicem.Bu takıntı kore dizilerinden bulaştı.Telefon süsleri...
İzlediğim her dizide çeşit çeşit maşallah.Hele You are Beautiful'da ne güzel süsleri vardı. Gördüğümü almak istiyorum.Telefona ayrı bi hava katıyorlar bence.Yaşadığım şehirde fazla seçenek olmasa da.. İstanbulda daha fazla çeşit mevcut.Aslında ülkemizde çok önemsenen bişey değil.Asya da neredeyse süsü olmayan telefon yok.Bide anacım kocaman onların süsleri.Çantada bulmak kolay olur gerçi.Ama çevrenizden farklı yorumlar alabilirsiniz...

Şu anda kullandığım

Bunlarıda pek severim eski telefonumun renkleriyle daha iyi gidiyordu.

Ah... bunu çok seviyordum aslında bence çok şirin.
Ama aldığım tepkiler iyi olmadığı için değiştirdim.

Dizilerdeki Süslerden Örnekler...












Bir yerden tanıdınız mı? Gumiho'nun  dev a kalite Kore butu :)












Bu tanıdık geldimi kendisi you are beautiful'un domuztavşanı :)



                                      Ay buda ne süslü tırnaklar ayrı telefon ayrı :)









Bu zebili evime istiyorum.Bu bende olucak kıyafetime uygun telefon süsü takardım :)


Anyeong ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...