Anasayfa

30 Aralık 2011 Cuma

Mim : Santa haraboci'den istedik!

Bu ara bir tembellik ki gidiyor bende.Başlıyorum sıkılıyorum, yarım bırakıyorum. -ki iç huyum değildir.- Ama bu mimi sevdim.İsteyelim bakalım santa harabociden 12 dilek. Bakarsın gerçek olur. Sonra bende, beni mimleyen mydestiny'ye duacı olurum.Az sonra isteklerim arşa yükselicek neden? çünkü istek konusunda sınır tanımıcam. :))
Sanırım 12 dilek mevzusu 2012den kaynaklanıyor gerçi benim isteklerim hiç bitmez ama 12ye sığdıralım bakalım.
Çalışma için mydestinye teşekkürü borç biliriz.

1.Ocak - 1 adet beyaz atlısından bir prens istiyorum.Beyaz audide olur tabisi benim için çok fark yapmaz.Gerçi atlı dediysem bi zahmet ingiliz asilzade atı olsun yoksa binmem...

2.Şubat - Alışveriş yaptığım çantacı ve ayakkabıcıdan sınırsız hediye çeki istiyorum.İstediğim kadar alıyım çıkayım, alıyım çıkayım.

3.Mart - Bigbang konserine gitmek istiyorum yada onlar buraya gelsin istiyorum.Bide tabi çıkaracakları albümden istiyorum.Mart ayında yeşillikler doğa çok güzel olur bol bol fotoğraf çekmek istiyorum hatta çektiğim fotoğraflarla "Kocaeli kadrajımda" yarışmasını kazanmak istiyorum.

4.Nisan - Baharın en güzel ayında gezmek istiyorum hemde çok gezmek... Nevşehire gitmek istiyorum ilk önce.Bide yaz geleceği ve ince kıyafetlere geçiş sezonu olacağı için kışın aldığım bütün kiloları vermek istiyorum.

5.Mayıs - Abimin doğum günü var aslında ama ben hediye istiyorum bana Pad alsın apple samsung motorola hiç farketmez çantama atayım alemlere akayım yeter.

6.Haziran - Haziran ayı demek istanbul demek ordan balıkesir demek.Ocakdaki dileğim gerçekleşmezse yazın ilk ayından bir yaz aşkı istiyorum.

7.Temmuz - Yüzmek istiyorum, deli gibi açılmak istiyorum.Geriye baktığımda kumsal çoook uzakta kalsın güneş beni yaksın ama bronzlaştırmasın istiyorum.Beyaz kalmak benim için her zaman önemli zaten yeterince esmerim...

8.Ağustos - Ramazan ayı boyunca sıcaklıklar 10 derece düşsün insanlar rahat rahat oruç tutsun istiyorum.Benim için çok önemli zaten tam takvasıyla yaptığım tek ibadet...

9.Eylül - 1.sınıfı altta hiç ders bırakmamış bi şekilde 2. sınıfa geçmek istiyorum.İşin ucunda rezil olmak var...

10.Ekim - Güzel olan bütün yapımları izlemiş, okumuş olayım hakkında bol bol post yazmış ve tembellik huyumdan vazgeçmiş olayım.


11.Kasım - Kasım demek 22 bitti 23e girdin demek o_O. O zaman yaşlanmak da istemiyorum.BB creamin eksik olan maddesi bulumuş olsun ve ben sürdüğüm yaşta kalayım evet bunuda istiyorum.

12.Aralık - 12.12.12 tarihinde artık nikah kıyılmasın istiyorum sizcede sıkmadımı şu tarihlere nikah düğün getirme muhabbeti. :/
Aralığın son gününde "Bu yılda istediğim herşey gerçekleşti.Şükürler olsun demek istiyorum."

Aslında Gdragonu içeren bir sürü dileğim olsada sapıtmaya gerek yok mantık sınırlarını o kadar da aşmayayım dedim. sedaiçses *yukardaistediklerindemantıkabidesizaten*
Annemede her zaman dediğim gibi "Anne bunu alıyım senden bi yıl bişey istemicem" Yalaaaaannn.İstekler hiç bitmez insanoğlu tatmin olmaz.Sonuçta çiğ süt emmiş.Bisikletin olur motor istersin, motorun olur araba istersin, araban olur ferarri istersin sonra da gider ona tüp taktırırsın.Bu aklıma nerden geldi bilmiyorum ama bu yıl duyduğum bi haberdi acayip gülmüştüm.Ferrarisine tüp taktıran bilge hehe^^

Okuduysanız bir "inşallah" alayım.Ne kadar inşallah o kadar destek...

"SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ" Esprisi Yükleniyor.... Bekleyiniz... _________________________________| %4 Loading.. 

Yaşasın error verdi yoksa yanmıştınız.2012 de bu espiride bütün insanoğlunun beyninden silinsin istiyorum.

Şimdi bu mimi paslayacağım bloggerlar,Egee_Lee Oh Yoon Joo , Ç4 ekibi Cinnet / Arya / Meli / Seidou komple mimledim hepiniz yazın :) , Kore Delisi kaç kişiye mimlenmesi gerektiği hakkında bilgi yok ozaman bende bu kadar mimledim :))




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...