Anasayfa

4 Aralık 2011 Pazar

Buyrun Ekranınız Şenlensin :)

Merhabalar okuyucularım.
Bu postumda size bol fotograflı ve keyifli dakikalar yaşatacağım.Zira bu güzellikleri görüpde keyif almayacak insan sayısının bir elin parmağını geçmeyeceğini düşünüyorum.Fazla vaktimi almadı aslında oluşturmak ama  büyük bir foto arşivimde yoktu.Wallpaperını yapsamda üyelerini tam bilmediğim gruplar olduğundan araştırmalarım uzun sürdü.Güzel resimler olsun yakışıklı çıktıkları olsun derken resimleri seçmek zamanımı aldı. Gerçi Gdragonun ki fazla zamanımı almadı her hali yakışıklı olduğundan ^^ 
Tamam tamam sustum gitmeyin postu incelemeye devam :D

Çok büyük bi emek olmadığını düşünerek kullansanızda teşekkür etmeyenlerden olursanız gücenirim.Bu resimleri aradım buldum birleştirmekle uğraştım.Lütfen!
Şimdiden uyarıyorum bunlar wallpaper bu kadar küçük olurmu diye içinizden geçirirseniz resimlerin üzerine tıklamanız yeterli boyutları büyür sizde alabilirsiniz..


İlk olarak tabiki yavrucuklarıma verdim imkanı Bu resimlerin hepsi birbirinden güzel Ahh Bigbang işte kötü olma ihtimali varmı? Lütfen yani ben objetifim siz doğru yolu bulamıyorsunuz :) Herkes bir gün Vip olacak kaçarı yok...


SuperJunior severim şarkılarını dinlerim epey.Bi ara Bonamana Bonamana diye ortalıkda geziyordum.Şimdide evdekiler beni uyuz ettiğinde Mr Simple'ı yüksek sesle açıyorum.Bilenler tahmin etsin uzun süre dinleyince ne kadar sinir bozabileceğini :) Neyse güzel resimlerini seçmeye çalıştım anacım çok kalabalıklar.Adil paylaşım olmadı.Teuk ve Siwona torpil geçmiş olabilirim ^_^

TOP adamım! Dicek söz bulamıyorum.Sonuçta bigbang üyesi her türlü kalbimde yeri var.Tabi bu resimlerle etkisini arttırmıyor değil.Şu sağ alttaki resim bana National Geographic resimlerini anımsatıyor en çok onu seviyorum.Yükleyin ekran sayfanız şenlensin ne diyeyim. 

2pm evet bu grubuda severim.Dream High dizisinden sonra keşfettim şahısları daha önce bilmeme rağmen fazla dinlemişliğim yoktu.Hala dinleme listeme girememiş olsalarda göz zevkime sonuna kadar hitap ediyorlar.Bu grup için yaptığım resim aramalarında epey eğlendim.Maşallah bol bol 6pack :)
Baklava Baklava Baklava bu kadar dedim canım  tatlı istedi şimdi....

 
 Jyj bölünmeden önce dinlemesemde bölünmelerine üzüldüğümü söyleyemiyeceğim.Kurtulmuşlar işte SM'in elinden ne ala.Ohh mis.Hepsi yakışıklı hepsinin sesi güzel hepsi taş... 
Bu ara Mirotic etkisi altında uluyup duran biri olarak işim olmadığı sürece klibiyle izlemeyi tercih ediyorum ozamanlar Dbsk olsalarda benim gözüm bizim elemanlarda :)

FT Island grubu You are Beautiful dizisini izlerken Hongki sayesinde keşfetmiştim ama dinlemiyorumdum.Ta ki masalın hikayesine kadar orada sürekli geçtiğinden dinliyorum artık. Cidden Hongki kadife sesli.Dinlenesi gruplardandır.Fotoğrafların güzellerini seçtim tabiki ama burda da hongkiye birazcıkın torpil geçmiş olabilirim :)

Benim K-popla işim olmaz ben dizi insanıyım diyorsanız işte bu Wallpaper tam size göre benim gözümde değeri olan bütün oyuncu ajuşşiler burada.Siz isterseniz Oppa dadiyebilirsiniz.Gdragon olmasa ekranımı bu çalışma şenlendirirdi kesin. :)
  
Hikaru görmesin :D 
Ama çok güzel poz veriyor velet yapmadan duramadım.Şeker şey seniii :) Güzel oldu e hammade sağlam olunca ortaya çıkan wallpaperın kötü olma ihtimali düşük.Kullanabilirsiniz ama sulanamazsınız yani ben söyleyeyim tapusu var haberiniz olsun :D

Hepsi tek birşeye odaklı benim wallpaperımının yelpazesi geniş olsun diyorsanız şu anda doğru satırlardasınız.Yukarıda gördüğünüz wallpaper ortaya karışık diye nitelendirdiğim sevdiğim beğendiğim -araya kaynayanlar olabilir- oyuncu ve şarkıcılardan oluşmaktadır.Artık ister kullanın ister kullanmayın siz bilirsiniz.Foto arşivine eklenmeye değer :)

İşte tatlıyı sona sakladım.Gdragon!!!
Aslında yayınlamayıp kendime saklamayı hedeflesemde sırf "kenine müslüman" damgasını yememek için yayınlıyorum.Ama kullanmayın pilizzz bakın sadece.Umut fakirin ekmeği umarım kullanmazsınız.Bakımlık anacım alımlık değil :) Sulansanızda gözümün önünde yapmayın yani.Hırçınlaşabilirim kötü şeyler olabilir. 

Aman bu kız da ne boş işlerle uğraşıyor diye düşünmüş olabilirsiniz.Şu anda hala dizi izleyen ve bağlılığını tam göstermeyen bir izleyici olabilirsiniz.Ama zaman ilerledikçe telefon ekranınız, bilgisayar ekranınız, mesaj sesiniz, arama tonunuz hepsi koreye doğru yola çıkabilir.Şimdi yadırgadığınız bu wallpaperları ozaman kullanmanıza izin vermiceğim :D


Edit: Ekleme yapma gereği duydum.İstekler ve objektif olmayarak adaletsiz yaptığım Wplar vardı :) Hala adil sayılmaz Daesung ve Seungri yok....


Bu eser en Vipsinden çingularıma gidiyor :) Umarım beğenirsiniz...

Cn Blue'yu atladığımı biliyorum aslında yaparkende listemdeydi ama uğraşmamak için es geçmiştim.İstek olduğuna göre boş yollamak olmazdı.Güle güle kullanın :)


Jang Geun Suk Special... 

Anyeong ^_^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...