Anasayfa

9 Aralık 2011 Cuma

Çok yönlü blogger ödülleri Gdragonun elinden ^^

Ben yeni tanısamda epeydir hikayeleriyle blog alemin olan Madam Patapuff bana bu ödülü layık görmüş.Çok teşekkür ediyorum tatlım bu arada kullanıcı adına da twitterdaki resmine de bayılıyorum.Bu benim ilk mim yazım oluyor. Heycan var heycan :Pp 

Bu mimi ilk gördüğümde en sevdiğim yanı kendimizin 7 özelliğinden bahsetme kısmı oldu.Blog tutmadığım ve okuduğum zamanlarda bomboş tanıtım yazılarını sevmezdim.Yazarın kendi bakış açısı, izlerken yaşadığı şeyler yani kendi hayatından birşeyler katmasını severdim.O yüzden yazarken herkesin kendine has bi yazış tarzı olduğu zaman o bloğu daha çok okuyorum ve seviyorum.Neyse çok konuştum azıcık kendimden bahsedeyim :)

1-Teknoloji manyağıyımdır.Yeni çıkan bütün teknolojileri takip ederim çoğunu elde edemediğim için bazen krizler geçiririm.İnsanlık üretmiş ben nasibimi alamıyorum diye.Bu arada bilgisayar bölüm mezunuyum.Hesapda yazılımcı olsamda blogun kodlarıyla bi atraksyon yapayım dedim kaydetmesem bloğum elden uçmuştu. :)

2-Uyumayı çok severim.Güler yüzlü uyandığım günler sayılıdır.Ayrıca kahvaltı hazırlanmadan kaldırıldıysam 2 katı sinirli olurum."Annemin bi sabahda güleryüzle gel şu masaya" deyişine "Siz normal insanlar gözlerinizi kapattığınızda uyuyorsunuz.Ben ise ölüyorum sabah yeniden hayat bulmak sancılı oluyor" derim fixdir değişmez Hande altaylı'nın hatırlamadığım bir kitabından alıntıdır.Okumadıysanız Aşka Şeytan Karışır kitabını tavsiye ederim.

3-Yüksek sesli müzik dinlemeye bayılırım söylerken kendi sesimi duymadığımdan kendime acı çektirmiyorum.:)) Tek başımaysam sokakda kulaklıksız gezmem.Yürüyüş ritmim şarkının ritmine uygun ilerler.

4-Şıllık, züppe ve puşt kelimelerini küfürden saymam sevgi ifadesi olarak kullanırım.Ayrıca kanka ve türk filmleri ifadesiyle söylenen "yavrum" lafından nefret ederim bide "anacım" lafını pek bi severim genelde kullanırım..

5-Ağlayamam.Ağlamam gereken yerlerde donar kalırım.Çok nadir gözlerimden yaş geldiğinde de gözlerim felaket derecede yanar.-Sanırım göz yaşı haznemi az kullanmakdan oluyor bu.- Beni bu zamana kadar ağlatan tek Kore dizisi Full House'dur.Rain'in kızı saatlerce Alışveriş merkezinin kapısında beklettiği sahne.Kız beklediği için yaklaşık 5 dakika ağladığımı hatırlıyorum.Tuhaf farkındayım ^^

6-Kusura bakmayın, Özür dilerim dememek için ekstra çaba sarfederim.Kaybediceğim belli olan tartışmalara girmem.Lafımı sokar kaçarım.:) Ama teşekkür etmekden çok hoşlanırım bana yapılan iyiliğide kötülüğüde iki katı olarak iade ederim.Ailem tarafından kinci olarak nitelendirilsemde herkesin hakettiği karşılığı alması gerektiğine inanırım.Söyleyemediklerim beni dertlendiriceğine hakedenler dertlensin dimi ama?

7-Ekmeğin topuğunu, ayakkabının sporunu, çantanın kocamanını, korenin Bigbangini,Bigbangin Gdragonunu, arabanın audisini, futbolun fenerbahçesini, mevsimlerin yazını, arabada yükselen hız ibresini, çamlıcanın gazozunu, sodanın limonlusu. Severim işte bir sürü şey. Ama genelde sevmediğim şeylerden bahsederim bu yüzden "ay neyi seviyosun ki sen zaten" dediklerinde artık cevabım "Gdragon" tabi bu cevabım karşımdaki insanları uyuz ettiği için bu cevabı da çok seviyorum :D
7.madde baya geniş kapsamlı oldu umarım benden sıkılmamışsınızdır.İşte böylede biriyimdir yani :))

Elimdeki MadamPatapuff'un verdiği ödülle göz yaşlarına boğulmuş bir şekilde teşekkür ederken Gdragonun bana You're my Heartbreaker dediğini duydunuz duymadıysanız buraya alayım :) Çok güzel bi sahneydi tekrardan teşekkür ediyorum.Düşündüm ki herkes ödülleri Kore civarından veriyor ama ben ne yaptım kıydım paraya amerikan starlarını getirdim....




Queen - We Are The Champions 


1- İlk ödülüm hikaruivy'e gidiyor kendisini uzun zamandır takip ediyordum ve ilk hikayeme onun yazılarıyla başladım.Koyu bi Jinkiciyimdir okuyun sizde böyle oda arkadaşlarım olsa dersiniz. My Lovely Roommate.  Guneş ve Ay San Young'ın yediği Osmanlı tokatını okuduğumda ki mutluluk paha biçilemez.Ödünülü bizzat kendim veriyorum zaten Amerikadasın :))

2-Egee_Lee ödülünün hayrını gör.Benim kurtarıcım olur kendiler bilmeyenler buluşma yazımı okusun lütfen. Severim çingumu, muhabbetlerini.Superjunior ve Teuk'ı sayesinde daha fazla tanıyorum.Bu arada hikayesini atlamayın keman çalan yakışıklı bir genç ve bücür bıcırık bir Senası var.The Melody in Dreams Ödülünü So You Think You Can Dance adlı programın kendisinin en sevdiği dansçılarının elinden alıyor.




3-Masalevi tanışma fırsatını yakaladığım sevimli insan.Bir daha buluşmaya katılabilirsem numaranı almadan evden çıkmıcam :) Hemen reklamını yapayım.Kendisi Kalp Hırsızı adlı hikayenin yazarı olur okumanızı tavsiye ederim güzel bi intikam hikayesi.Sıra geldi ödülünü verekcek olan amrerikalıya.Leonardo Di Caprio o güzel gözleriyle gülerek  Masala ödülünü uzatıyor. :)



4-Lee vip çingularımı seviyorum ya.Ayrıca yazılarına bayılıyorum uzun olmasına rağmen :) Yukarda bahsettiğim yazarın kendine has havası bu blogda buram buram, inceleyin derim.Madam Patapuff'daki performansından etkilenerek sana ödülünü Justin Bieber'ın vermesini istiyorum.O züppenin suratına atacağın yumruğun hayali bile güzel :)








5-Makinosev okumaktan pek hoşlanırım kendilerini bloğunu ilk gördüğümde Ji sub'ın dünyadaki en büyük hayranı olduğunu düşünsemde  bu törende korelilere yer vermiyorum o yüzden ödülünü Metallica'nın James Hetfieldlinden alıyor.




6-Kimbapsushi yazılarını severim.Genelde izlemeye meğillendiğim diziler için post yazar ve izleme merakım katlanır.Daha önce postunu okumuştum.O yüzden ödülünü Keanu Reeves'ın elinden alıyor.Artık eski günleri yaadedersiniz :)





7- My Destiny sevgili çingumun blog yelpazesi geniştir.Kitap okur, dizi izler, photoshop dersleri verir.Ayrıca aynı amaçlarımız var umarım jeju'da bir gün o koreli yazarları haklarsın :) Bloğunu talan etsemde Amerika kıtasıyla alakalı bulabildiğim tek şey 
Nicholas Sparks.O yüzden Mydestiny'e ödülünü Nicholas Sparks uzatıyor.


8-
Akira Az yazdığını düşünsemde her daim takipdeyim.Tenis maçlarını izlemeyi çok severim.Bloğunu gördüğümde ilgimi çekmesinin sebebi buydu..Ama favorim Roger Federerdir.Bu seneki Fransız Açık maçları epey keyifliydi.Akira için sınırları aşıyorum ve ödülün Nadal'ın taktim etmesini sağlıyorum :)






9-Sevgili Günlük bu kızlar acayip eğlenceli yazılarında gülümsemeyi geçtim arada kahkaha atmak kaçınılmaz. Düşündüm bu kızlara kim ödül versin.Hepinize ayrı ayrı olmasın birbirinizin yakışıklı amerikalılarını kıskanmayın diye tek seçim yapıp benim çok sevdiğim gözlerine ve gülümsemesine hasta olduğum İan Somerhalder'dan alıyorsunuz ödülünüzü.




10-Oh Yoon Joo Seni en "arı" blogcu ilan ediyorum.Her daim yeni yazısı olur, epeyde eğlenceli olur.Kendine has bi yazım tarzı olduğunu düşünüyorum.Haydi bi tutamda sen yol kampanyanın destekçisiyim bu arada :) Sendeki yolma potansiyelinden yola çıkarak en sevmediğim ikinci amerikalıyı sana gönderiyorum Selena Gomez.Lütfen ödülü eline aldığında Gomezin kafasına geçir yada yol yap bişeyler işte kuzucum :)





Ben bu blogları okumayı, takip etmeyi çok seviyorum.O yüzden ödüllerinizi canı gönülden veriyorum.Bol bol yazı yazın, blogları boşlamayın bende güzel güzel okuyayım.


Anyeong ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...