Anasayfa

12 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Yastık Gördüm Sanki ^^

Mutluluğun dibine vurmuş bi şekilde yazıyorum bu postu.Ben bişey isterim isterim isterim elde edince de "bu benim mi yani şimdi" diye düşünür sonra boşluğua düşerim.Benim olduktan sonra önemini kaybeder.Ve biz buna maymun iştah deriz.Ama bu yastık farklı istedim istedim istedim elde ettim ama hala mutluyum, sırıtıyorum :)


Yanda gördüğünüz bastırılmış fakat dikilmemiş hali acemi olduğumdan baskıyı yapan yere yanlarını kesmemeleri gerektiği söylemedim.Bu yüzden dikişe girince yarım santim kadarı gitti :/ Kumaşı yumuşak,  sanırım naylonlu biraz.Ama hiç rahatsız edici değil.Şahsen ben çift yastıkla uyurum.Zaten başımın altına koyma gibi bir niyetim yok.Sarılma yastığı kadrosunu doldurucak kendileri.Birde renkler biraz soluk farkettiyseniz.Ben pek takmıyorum ama orjinal resmide ekliyorum ondan bu hale geldi farkı anlarsınız.


Yastık için araştırma yapmıştım reklam/ tabela ajanslarına, copy centerlara gittim.Lakin her yer fiyatlarda baya uçuyordu.Hatta bi yer 50*70 baskı için 110-120 tl gibi bi fiyat istedi.Bende hayal kırıklığı tabi.Daha önce girdiğim bi yer 30*50 baskı için 30 tl demişti.Onu yaptırıcaktım.Sonra bir ihtimal diyerek İzmit te bulanan büyük bi kırtasıyeye girdim kasnağa gerilmiş baskılar vardı vitrinlerinde.50*70 baskı istiyorum dedim


-Kasnağa gerdirirseniz 15.Gerdirmeden sadece baskı 10 tl dedi.

(o_O) Benim gözlerim faltaşı gibi açıldı tabi.Başka hiçbir ayrıntı sormadan "bastırıyorum" dedim.Tek eksi yönü baskıyı verdikten 2 gün sonra alabiliyorsunuz.Ben cuma vermiştim pazartesiye sarktı doğal olarak.Sonra yastık diken bir yer arayışına girdim.Yastığıda 10 tl'ye dikiyorlar ama bu yönden şanslı çıktım.Çünkü halam terzi işte kalabalık ailenin faydaları her telden vardır bizim ailede işlerini kolayca halledersin :) Aslında annemde dikiş bölümü okumuş babamla evlendiği için öğretmen olamamış.Yıllardır söyler durur.Ama bu kıyağı bana hayatta yapmazdı.G-dragondan pek hoşlanmıyor kendileri. :)

Kendiniz yaptırmak isterseniz bir yastık toplamda 20 milyona mal olur.Ama kasnağa gerdiricem derseniz 15 tl. Resmin biraz soluk olduğunu düşünürsek birde gerdirince biraz daha soluklaşıyor ama siz bilirsiniz.


Süper hediye olur bu olaydan.Kime ne hediye alıyım diye kararsız kalmaktansa 1 yıl yırttım.Hediye almam gereken herkese ya sevgilisiyle yada sevdiği ünlüyle alakalı yastık bastırıcam.Ohh mis.Hediye seçmek ölüm benim için. :/






Yanda gördüğünüz dikilmiş yastığa geçirilmemiş hali. Dikimde kenarlarından gitti tabi en üzüldüğüm kısmı Daesung.Bir tane Bigbang resmi koydurum ondada Daenin yarısını kaybettik. :)
Aşağıdaki resimlerde sağdan soldan üsten görünüşleri.
Not* Resimlerin üzerine tıklarsanız büyük boyur açılır.

Bu arada yatağıma çok yakışmış yaw. :Pp











Resmin baskıya verdiğim hali rengi solukluğu anlaşılıyor zaten.







Anyeong ^_^ 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...