Anasayfa

15 Kasım 2011 Salı

Buluştum Mutluyum

Yazıya nasıl başlasam bilemedim.Günün başından başlıyayım ben en iyisi.Geç kalıcam düşüncesiyle koştur koştur hazırlandım.Aslında lafea'nin acele etme diye uyarmasına rağmen heyecan var malum yeni insanlarla tanışıcam ayrıca ortak nokta Kore.Nasıl bi mutluluk bendeki tahmin edilemez.Tabi erkenden gittim.Gidene kadar aklıma hiç ben bu insanları
Nasıl tanıcam? Nasıl bulucam? 
diye bi düşünce yok.Bulurum kalabalık kız grubudur diye düşünürken. Agapia'dan içeri girdiğim anda büyük bi gerilimin ortasına düştüm :)
Ne yapıcam şimdi ben? Twiterda bi oda muhabbeti döndüğü için yukarı çıkayım dedim.Upss kimse yok! Oturdum 1 çay 2 çay 3 çay... garson dayanamadı.Beklediğiniz kişilere mi ulaşamıyorsunuz dedi sonunda.Ben kaldım ne cevap vericem şimdi?
-Yoo geliceklerini ümit ediyorum.Ayrıca burası iyi kalorifer de var.Bekliyorum ben ya.
Garson -İsterseniz benim telefonumu kullanabilirsiniz..
-Zönkk!!! (o_O) Sorun o değil sağolun.Gerek yok.
Dememle yerin dibine değil magmaya girdim :) Ama şimdi düşününce çok gülüyorum daha önce hiç böyle bişey yaşamadım ben ya :)

Twitterdan imdadıma @Egee_lee yetişti.Sağolasın çingu.Sen olmasan benim çaylar 5,6,7 diye gidicekti. Gerçi @masal_evi ilerleyen dakikalarda mesaj sesime kayıtsız kalmazdı. :) 
Velhasılkelam biz buluştuk.Hiç yabancılık hissi yaşamadım ne yalan söyliyim.Gerçi isimleri bile bilmiyorum o başka :) Sürekli masal_evi'ne bu kimdi? diye sorup durdum :) 
Çok güzel bi ortamdı muhabbet süperdi.Aynı şeylerden hoşlanan insanların anlaşması daha kolay oluyor.Ayrıca terapi gibi.Söylediklerime uyuz uyuz tepki veren insanlar değil, aksine benim bakış açımı farklı açılardan yorumlayabilecek insanlarla bi aradaydım.

Aklımda kalan eğlencelikler...
Bak muhabbet kaynadı ben yine yeşilcileri çözemedim :).Neyse en azından çıkış noktasını biliyorum artık.
Adını söylemekde zorlandığım Song Seung-heon artık "honey honey". 
Taş ajuşşilerdendir kendisi. :)

Kış olması benim açımdan kötü oldu havanın kararması, trafik, ev uzak tabi bütün bunlar toplanınca erken kalkmak zorunda kaldım.Üzüldüm... Bi daha bu muhabbeti ne zaman yakalıcam? Muhtemelen mayıs gibi görünüyor.Yani ben bi daha ozaman gelebilicem.Ozamanda toplanırız inşallah.

Yazının başında söylemem gerekeni sonunda söylüyorum ama @lafea asıl büyük teşekkürü sana borçluyum.Netim yoktu bloglardan daha önceki buluşmaları göremiyordum.Dolayısıyla kimi çağırmam gerektiğini de bilmiyordum.Buluşmayı ben istesemde senin sayende oldu.Çok teşekkür ederim :)

@minikprof resimleri gördükçe canım hamburger istiyor valla.Bi dahakine Sultanahmet'de ramen yeriz diye ümit ediyorum :)

@aslininguncesi ve elif tanıştığıma çok memnum oldum.Koreli hatunların çoğunun estetik güzeli olduğunu biliyordum ama.Estetiksiz hallerini sizin sayenizde keşfettim.Muhabbetiniz çok güzeldi.Teşekkür ederim :)

Çıkışta, beklerken halime acıyan garson diğer garsonlardan daha sevimli bi sesle iyi akşamlar dedi.Tamam beklediğim için acıdında arkadaş bu kadarda belli etme.Agapiaya sadece kalorifer ve çay içinde girmiş olabilirdim :D


*Agapia restaurant'ın sigara yasağına karşı olan duyarsızlılığı hiç hoş değildi.Tam açığı geçtim yarı açık bi alanı bile olmamasına rağmen bulunduğumuz odayı "Sigara içiyorsanız bu tarafa oturun" diye buyur ediyorlardı.Tabiki duvarda bu alanda sigara içilemez cezası 62 tldir. Uyarısı vardı.Sonuç burası Türkiye!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...