Anasayfa

7 Kasım 2011 Pazartesi

BigBang İs BACK !!!


Ben artık su katılmamış bir vip olduğumu ispatladım.Mtv ema bayram harçlığımı Bigbang'e ödülü vererek karşıladı.Nasıl bir heyecandır o.Kendimi milli maç izliyormuş gibi hissettim.Bi Gooooool diye bağırmadığım kaldı.Gerçi bastığım çığlık hayatımda çıkardığım en ince sesti.Takdire şayan.

Kategoride ki adaylar arasında Bigbangden başka hakeden yoktu be.Britney Spears en güçlü aday dendi.O kim Allah aşkına fosil hala ödül alabilecek kapasitesi var mı? 
Ödülü aldığında Gdragonun yaptığı korece konuşma kısmına bayıldım. Şahsen ingilizce bekliyordum. Milliyetçi damarını hissettim. Türkçe konuşsa o kadar sevinirdim yani.Kandırmıyım şimdi türkçe konuşsa burdan Belfasta koşarak giderdim :D

Mtv'ye kıl oldum bu kadar mı az yansıtılır Bigbang.Resmen "Amerika bütün ödülleri sana verdik gel hepsini al" dedirler. Diğer ödüllerin sahipleri açıkça söylüyorum umrumda değil.Bu kadar sona bırakmasalar izlediğim gibi kapatırdım.Gerçi yine öyle yaptım ama gecenin bu saatine kadar azıcık görebilirim umuduyla izlemek zorunda kaldım.

Bütün gece sanki aksilikler beni bulucakmış gibi geldi. Ya elektrik kesilirse? Ya internet hızım düşerse? Evin diğer internetini kestim bütün hızın bende olması için evdekilere Dns problemi var dedim.
Herşey Bigbang için.G-dragon için.
İyi ki oy verdim.İyi ki Vipyim.İyi ki siz ödülü aldınız.
MtvEma sizin gibi grup mu gördü be!





Tonight Such a Beautiful Night....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...