Anasayfa

22 Kasım 2011 Salı

Alıcılarınızın sesiyle oynayın çünkü ben çalıyorum ^^

Masal_evi sanatçı insan dediğinde 
-Tabi ya ben sanatçı insanım.Keman çalıyorum ben ya. 
triplerine 15 dakika kadar girdim.Sonra youtube videolarına dalıp gerçekten keman çalan muhteşem insanları dinleyip.
-Kendine sanatçı diyosan camdan değil git çatıdan atla sakat kalma ihtimalin bile olmasın dedim. :)
Bu arada uyarayım postun sonunda yayınlıyacağım videodan sonra hepiniz Kulak burun boğaz ve hatta psikiyatri kliniklerine başvurabilirsiniz :D.
Bilmeyenler için videoda Gumiho dizisinin acıklı ostu Fox Rain'i çalıyorum daha doğrusu çalmaya çalışıyorum.
Kayıt zımbırtısı arada odaklanma problemi yaşamış bulanıklaşıyor.Hatta şarkının ikinci kısmında yaptığım hatalar mevcut dinlerken ve izlerken hepiniz anlarsınız.Artık mazur görün ^^
Sonuna bi ek daha yaptım ama o süpriz zaten ani bir bitişle tamamlanıyor.Neden? devamında yaptıklarımı yayınlamaya gönlüm elvermedi.Kulaklarınıza acıdım :) 
Kameraya çekim yapmak gerçekten zor kamerayamı odaklanayım, notalara mı bakayım, senkronumu takip ediyim derken oldu bişeyler işte.. 
*Dinleyipte beğenmeyen arkadaşlar eleştiriye açık bi insanım evet ama abartıya kaçmayalım lütfen.Emek var...  :)
Fikirlerinizi merak ediyorum.Kısa da olsa bişey söylemeniz benim için iyi olur...

Videonun sesi biraz yüksek o yüzden ses ayarından biraz kısın kötü çalsamda kemanımın hakkını yemiyim sesi gayet yerindedir :)

Evet sonuna kadar dinlediyseniz ve bana sabrettiyseniz çok teşekkür ederim.Ozaman bitirenlere özel hediye olarak hem gözünüze hem gönlünüze hitap edicek bi performans yayınlıyorum.Ve karşınızdaaaa David Garrett...


Bu adam keman çalıyorsa bu kız ne çalıyor dediğinizi duyar gibiyim.Bende aynı soruyu kendime soruyorum ama yanıt yok. :D
David Garrett'ın kim olduğunu merak ederseniz sizi Buraya alayım.

Anyeong ^_^ 




 Üstlerine tıklarsanız orjinal boyuttan  alabilirsiniz.Teşekkürü unutmayalım.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...