Anasayfa

7 Ekim 2011 Cuma

Türk-iş Ramen Yaptım ^_^

Bugün uzun kuyruklar ve sıkıcı kalabalık beni bekliyordu.Çünkü kaydımı yaptırıcaktım.Sırada yine aklıma korece şarkılar,diziler hüzum etmeye başladı. Malum yapıcak bişey yok.Sıra boyunca düşünmekten başka.Sonra aklıma ramen geldi.
Daha önce yedim kutululardan mantarlı olanı.Midem;

"Korelileri sevsende bu mantarlı ramenin tamamını bitiricek kadar müsamaha göstermiyorum sana" diyerek yememe engel oldu.Midemi bulandırdı atmak zorunda kaldım :S Ama kutusuzundan da almıştım hani şu pakette olandan :).Hemen onu açtım bi baktım içinde yine o tuhaf kokan baharatlar. :) Olmaz! Yapamam! ben bu rameni sevemicem galiba diyerek bıraktım. Ama kalbim kabul etmiyor. 

"Nasıl sevmessin! Koreliler sürekli yiyor.Sen bi yerde hata yapıyorsun" diyor.

Düşününce dedim türk tadına uydırayım bende.Kendime tarif uydurdum.Yedim ve zehirlenmedim.Bugün aynı tarifi ikinciye yaptım.Yine bişey olmadı.Sizde zehirlenmezsiniz diye umuyorum :D

Tarife gelirsek;
*1 paket Lider Ramen.
*1 çorba kaşığı tereyağ
*1 çorba kaşığı salça
*Kekik,Pulbirber,tuz,karabiber(baharatlı yemekleri severimde :))
*1 diş sarımsak


Yapılışı;
İlk önce tereyağını eritin.Sonra salçayı terayağıyla kavurun.Üzerine sarımsağı dövüp atın.Tamamen parçalara ayrılsın salça kavrulurken.Sonra üzerine 2 litre su(bir paket ramen için)ekleyin.Sonra 1 tatlı kaşığı tuz ve geri kalan baharatları ağzınızın keyfine göre koyarsınız artık.En son rameni ikiye kırıp içine atın.Yanlız ramenin içinde çıkan baharatları sakın katmayın.Paketten çıkan bütün baharatları çöpe attım. :D Yaklaşık 7-8 dakika pişirin.Sonraaaa :)
Afiyet olsunnn :) İnşallah seversiniz.Ben böyle yiyorum. :) Ama çubukla yemenin tadı daha farklı beceremesenizde çubukla yemeye çalışın.Şahsen daha mutlu ediyor beni :D  Bilgisayarım virüs lanetinden kurtulduğu gün resimleride yüklicem inşallah :)
Ayrıca rameni de izmit/real den aldım.Başka yerde gözüme takılmadı.

Açıköğretim fakültesi harcımı yatırıp üstüne bir bardak soğuk su içmek yerine yana yana ramen yedim anlıcağınız. :D Burdan isyan ediyorum verdiğiniz beş tane kitap neyine 250 tl harç istiyorsun.Ah o parayla ben bi güzel alışveriş yapardım :D Neyse BB creami sonunda alabildim o yüzden moralim iyi isyanımmı burada kesiyorum :D


Anyeong....^_^ 


Not= İzmitte BB Cream Outlett Center daki Watsons da var.23 lira tek ton varmış.Seçenek yok ama süper bişeymiş çok mutluyummmm :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...