Anasayfa

19 Ekim 2011 Çarşamba

T.O.P Tanıtım...

"Love Song" akapella versiyon.Hem dinleyin hem okuyun. 
Sesler yalın ve hoş.



Yaptığım tanıtımların hepsi Bigbang üyelerinin benim gözümdeki yerleridir.
Eğlenmek için yapıyorum.Kesin bilgiler vermek için değil. Okurken bunu gözardı etmeyin lütfen!

Bigbang grubunun rapçisi ve karizmatiğidir kendisi. Hakkında araştırma yaparken grubun içinde ki beğeni sıralaması yine değişti.
Tamam G-dragon bir numara da gerisini sıralayamıyorum Daesung hep sona kalıyor oda belli ama aradakiler belirsiz yerlerini oturtturamıyorum.TaeYang, Seungri, T.O.P sizi eşit sayıyorum hanginizin resmini görsem o bir adım öne geçiyor çünkü.Yakışıklı olarak tamam T.O.P ama sevimli olarak Seungri,Taeyang.Benim gibisine de gördüğüne aşık görmediğine bulaşık derler yani :)
T.O.P hakkında araştırma yaparken G-dragonu görünce yine ayarlarım bozuldu tabi.Ama gördüğüm resimle olmaması imkansızdı haksızmıyım.:)
 Muhtemelen haksızım ama siz haksızsın demeyin lütfen :)
Hyun Bin de aynı etkiyi yarattı.Sende mi brütüs....
Özledik hemde çok TT
Anacım bunlar konsantrasyonumu bozmak için yaratılmışlar T.o.p'a odaklanamıyorum ki :)  Yandakiler size sesleniyorum çekin şu sevimli yüzlerinizi bilgisayarımın ekranından :)
Bu kadar Fangirllük yeter şimdi azıcık görevimize odaklanalım.T.O.P'ı tanımaya başlayalım...
Gerçek adı Choi Seung Hyun ve 3 yıl -2 gün gibi bir farklar hayata benden önde başlamış :) 4 Kasım 1987 doğumlu yani akrep burcu vuovv diyorum akrep erkeği... Şimdi buraya astrolojik şeyler sıralamanın luzümü yok akrep diyince herkez az çok karakterini tahmin etsin :)
Çocukkken G-dragon ile komşularmış.Birlikte şarkı söyleyip dans ediyorlarmış.Daha sonra G-dragon taşınmış, ama bağlarını koparmamışlar.G-dragon Yg şirketi ile anlaştığında T.O.P'a da haber vermiş ve seçmelere katılmasını istemiş.T.O.P ilk seçmelere katıldığında şişman olduğundan dolayı kabul edilmemiş.Ama 6 ay sonra yapılan seçmelerde 40 gün gibi bi sürede 20 kilo vererek şirkete ne kadar katılmak istediğini kanıtlamış.
Okuyunca aklıma bir atasözü geldi :)
Azimle .... mermeri deler. 40 günde 20 kilo (o_O) O diyet listesini bende istiyorum.O kadarına gerek yok 7-8 kilo bana kafi :D 

Bigbange rapçi olarak dalış yapmayı başarmış.Bize kendisini tanıma fırsatını yaratmış. Ayrıca grubun şarkılarının rap kısımlarına katkısı büyük çünkü kendi yazıyor.Bigbang'in şarkılarına bakın çoğunda  Söz-Müzik = G-dragon
Rap söz = T.O.P yazar.
Şikayetçimiyiz? Yok öyle bişey kim demiş birlikte yazmaya devam. Böyle güzel şarkılar dinliyeceksek siz ayrılmayın hatta.
Grupdan ayrı 1 solo albümü ve GD&T.O.P olarak albümleri var.Favorilerimin arasında solo albümünden hiç yok ama GD ile olan albümünden High High, Baby Good Night ve Dont Go Home(cibe kajma) şarkılarını dinlerim.Kliplerini seyretmenizi öneririm.
http://www.youtube.com/user/BIGBANG bu adresden Bigbang ve solo albümlerin kliplerini seyredebilirsiniz.

Oyunculuk kariyerine Iam Sam dizisi ile başlamış. İkinci çalışması Seungri ile birlikte Nineteen adlı film.Ve ardından İRİS.Benim için en iyisi bu çünkü bi tek bunu izledim :) . Sonrasında 71: Into the Fire filminde rol almış.Yani aktörlük kariyeride hızla ilerliyor.Bugün okuduğum haberde "Absolutely Him" adlı diziye sıcak bakıyormuş.
Şahsen kabul etmesini isterim.İzleriz gözümüz gönlümüz açılır :)
Kaynak: http://bbsever.blogspot.com/2011/10/top-yeni-bir-dizide-basrol-oynayacak.html
Hangi dizisini filmini izlersem izleyeyim favorim İrisde ki son sahnesi olucak.
Bu arada iris dizisinde ki Hallelujah şarkısını Gd-T.O.P-TaeYang birlikte seslendirdi.

T.O.P'ın grup içindeki tavrı bana "Abiyim ben" tarzında gelir.Doğru grubun en büyüğü.Ama yakında abiliği geçtim amca gibi davranmasından korkuyorum :)
Ayrıca hareket etmeyi pek sevmiyor şahıs. Şarkıların ortasında durur dansa katılmaz.Yanda G-dragon T.O.P'ın taklidini yapıyor.Bu programda T.O.P, Gdragon'un ona sadece böyle durmasını ve böyle durursa daha havalı olacağını söylediğini iddaa ediyor.

Bu arada Full House'un 2.cisi çekiliyormuş ya. Bakarsın bi gün Secret Garden'in de ikincisi çekilir.İşte ozaman Kim Joo Won'u T.O.P oynasın :) Parodi de gayet başarılı bulmuştum.
Yine parodi aklıma geliyor salak salak gülmeye başlıyorum :)

Aldığı ödüller;

47th Daejong Film Festivali Ödülleri Halyu Ödülü
Style Icon Ödülleri En İyi Yeni Aktör
31st Blue Dragon Film Ödülleri En İyi Yeni Aktör
31st Blue Dragon Film Ödülleri Popülarite Ödülü
 Max Movie Ödülleri En İyi Yeni Aktör
 47th PaekSang Ödülleri En İyi Yeni Aktör
 47th PaekSang Ödülleri Popülarite Ödülü

Aday gösterildi – 47th Daejong Film Ödülleri En İyi Yeni Aktör
Aday gösterildi – 8th Korea Film Ödülleri En İyi Yeni Aktör
Aday gösterildi– 5th Asian Film Ödülleri En İyi Yeni Aktör


             İmzası
LoliTOPlara elinden almayı nasip etsin :)



Bu arada bildiğiniz gibi grupların ve şarkıcıların fanlarının özel isimleri oluyor.  Buyrun siz hangisiyseniz seçin.Artık bi adınız var. :)


Big Bang - Vip
 G-Dragon : G-Army
TOP : lolliTOP
Taeyang : SOLmate
Seungri : VVIP
Daesung : Cotton candy


Kesinlikle koyu bir G-armyim 
Siz hangisisiniz?



Blogları karıştırırken endonezyalı bi kızın MTV Ema'da videolarını görüp Bigbang'e aşık olmasını okudum.Eğlenceli.Kendine inanamıyor.Aaa bi yerden tanıdık geldi. :) Love Song'a bayılmış daha sonra bütün şarkılarını dinlemiş.
Dude, I never thought I would fall in love with a such KOREAN BOYBAND! which I used to think they're just pretty boy and only can dance and sing stupid love songs. I realized I was wrong.
http://thesweetestfairy.blogspot.com/2011/08/big-bang-profile.html?showComment=1318982499987#c6744916479935972090
Hahaha biz o yollardan geçtik güzelim sende alışırsın :)


Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...