Anasayfa

7 Ekim 2011 Cuma

TaeYang' ı Tanıyalım...



Taeyang benim Vipsi olduğum bigbang grubunun en hüzünlü surata sahip üyesi.
Bu çocuğu gülerken bile görsem sanki hep bir üzüntüsü varmış gibi hissediyorum.
Okuduklarımdan sonra kendisininde bu imajından rahatsız olduğunu anladım.

Taeyang denilince aklıma ikinci düşen süper dans ettiği. Kore grupları hem göze hem kulağa hitap ediyor ya hani. İşte Bigbang'in dans açısından göze en hitap eden üyesi. Kulağa etmediğini söylemiyorum. Sesi de güzel.

Araştırmalarım sırasında Taeyang'ı arka plana atarak hata ettiğimin farkına vardım :D Aslında sevimli ve taş gibi bir veledmiş. :)

Neyse kariyer anlamında bakarsak.Jinusean adlı grubun A-yo şarkısında keşfedilmiş.Daha sonra YG şirketiyle çalışmaya
başlamış.Ama patlamasını Bigbangle yaptı tabiki. 2010 yılında solo albümünü çıkardı.Albüm içeriği;


Favori şarkılarım Wedding Dress ve I need a girl. Klip olarak değerlendirsek Sandara Park ile oynadığı I need a girl'ün dans versiyonu seçiyorum.Şarkıda 
G-dragon'un olması kesinlikle benim için bi kriter değil.Gayet objektifim. :D
O kadar bahsettim seyredin yani...




                                  G-dragon demişken :P

Dans konusunda çok iyi olduğundan bahsetmiştik. Tabi dansdaki zorlu haraketler için kasa ihtiyacı var. Yukarıda da gördüğünüz gibi Taeyang kendini kas konusunda baya geliştirmiş.Diğer grup üyelerinin Taeyang'da en çok kıskandıkları şey kaslarıymış. Kıskanın bencede sizin gibi çıta gezmiyo. :)

Konudan konuya atlıyorum ama köpeğinden bahsetmeden edemiceğim.Boss isminde bi köpeği var. Hayvanları pek sevmediğim için fazla yorum yapamıcam. Uzaktan hepsini seviyorum yanlış anlaşılma olmasın :)
Röportajlarının birinde ideal kadın tipinin batılı kadınlar olduğunu demiş.Daha sonra bu soru ona tekrar yönlendirildiğinde genelde batı tarzı filmleri seyrettiği için öyle bi cevap verdiğini söylemiş.Biz nasıl onların gözlerini farklı ve sevimli buluyorsak.(alıştım gerçi hiç tuhaf gelmiyorlar artık)
Onlarda bizi çekici bulabilir Hacı! :)
Diyip özgüvenin dibine vuruyorum.Sanki ideal kadını benim. :D

Koreli grupların parodileri meşhur her grubun vardır bir diziyle ilgili parodisi. Bigbang'in ki Secret Garden :) Böyle bi gruba böyle bir dizi yakışır zaten.
Taeyang ile ilgili kısıma gelirsek.Parodiyi yapmak istememiş.Çok anlamsız olduğunu düşündüğünü söylemiş.Ama asıl mesele peruk takmak istememesi. Çekimlerin yapılcağı gün peruk takıcağını öğrenmiş sinirlenerek odadan çıkmış.Geri döndüğünde G-Dragon'u kız kılığında görünce fikri değişmiş. Anladığım kadarıyla kapris yaptığını düşünüp tekrar parodiye geri dönmüş.
Sırf izleyin diye videoyu birleştirdim, dönüştürdüm, upload ettim. Yani bu emeği karşılıksız bırakmayın izleyin... :)



İnternette hakkında fazla türkçe bilgi yok. Sebebini anlamadım. Türk fanı yokmu bu çocuğun Allah aşkına. Sitelerde doğru düzgün bir sayfa bile açılmamış. Benimkide tanıtım sayılmaz.Yazıcak bişey bulamıyorum.Seyrettiğim röportajlarda da pek suskun anacım.Konuşan ya seungri ya G-dragon.Ya da benim beceriksizliğimden bilgi toplayamıyorum :) ki muhtemel....
Yanlış bilgiler vermişsem affola!!!
Doğrularını söylerseniz düzeltirim..


Umarım okurken eğlenmişsinizdir.

Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...