Anasayfa

1 Ekim 2011 Cumartesi

Smile You ^^


Yukarıda da gördüğünüz gibi kadro kalabalık.
Seyrederken bütün karakterlere güleceksiniz .Direk konuya dalıyorum;

Esas kızımız zengin bir işadamının kızı ve  ve zengin bir işadamının oğluyla evlenmesiyle olaylar başlar.Kızın babası tam bir paragöz iflas etmek üzereyken kızı zengin işadamının oğluna gelin vermeye çalışıyor.Ama karşı tarafın ve kızın iflas etmek üzere olduklarından haberi yok.Kız evlendikten sonra Herkes iflası öğreniyor.
                                                                                                                   

Kız tam balayına gitmek üzereyken çocuk tarafından bu halde otoban ortasında kalıyor.Çocuğun yaptığıda tam bir nappunsekilik. Sırf iflas ettiler diye.Cık cık cık. Bastı gitti kızı bırakıp. İşte kız böyle ortada kalınca ailesine kızıp kimin yanına gidiyim diye düşünürken aklına yaşlı şöforleri geliyor.Yollarda sürüne sürüne gidiyor.             


Yolda  Şoförün  Amerika'dan  lisansını tamamlayıp dönmüş yakışıklı torunuyla karşılaşıyor ama birbirlerini tanımıyorlar ayrıca çocuk kızı deli sanıyor.Nasıl sanmasın ben de böyle bi kız görsem sokakda, garanti delidir derim.                                                                             Böyle olaylar başlıyor.Sonra kızın aileside iflas ettiği için şofölerinin yanına taşınıyorlar.Birlite bir sürü olay yaşıyorlar.Tam bir aile komedisi.Seyrederken acayip eğlendiğim dizilerden biri.Mesela ilk defa "Oppaaa Oppaaa" diye ortalıklarda dolanan kızın esas oğlanı kaptığını gördüm.Bir babanın 40 yaşında bile adam olamadığını.Tabi bide kızın abisi var oda evlere şenlik.Baba oğlunun onları iflasdan kurtaracağını ümit ediyor(cık cık cık).Ama bunların haricince  güzel bir aşkı izledim.Çok şekerlerdi.Çocuk kıza "Benim eldivenim sen elin" dedi yaa!!! Bende istiyorum öyle bi eldiven :)

Bu afişi de araştırmalarım sırasında gördüm çocuğun bakış süper. 





Çocuk kızı azarlarken arada alnına da bi şaplak indiriyor.Kızda ondan kaçıyor.



Burda da kartın limit vermesi için dua ediyodu.





Bu gif de bonus.

İzlerken hiç sıkılmazsınız.Umarım izlemenize sebeb olabilirim.Anyong...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...