Anasayfa

3 Ekim 2011 Pazartesi

Dehşet-ül Vahşet ile My Princess

Bloğu açmanın hevesiyle herhalde içimde saklı kalan bütün dizileri yorumlamak istiyorum.Ve şükür ki burda beni susturabilecek biri yok. :)



Kore Drama alemine bu dizi ile dalış yapmıştım zamanında.Afişini divxplanette görmüştüm.Çok renkli gelince bir deneyelim bakayım korece bizi öldürmez ya dedim.İyiki de denemişim.Gerçi denemeseydim böyle yakışıklı Oppaları tanımayıp bekletilerimi aşağıda tutucaktım.Neyse konuya gelirsek...
bildiğin mastika oynuyormuş gibi durmuyor mu?

Esas kızımız üniversite öğrencisi arkeoloji bölümünde okumakta.Esas oğlanımızda Chebol bir şirketin 3.nesili babası ortada olmadığı için 2 sayabiliriz.Zenginliğin dibine vurmuş anlıcağınız.Ve rahatından vazgeçmek istemiyor.Kızımızda Kore'nin son kralının gayrimeşru oğlundan olma kızı.(o nasıl bi cümle oldu :D) Bunların yolu nasıl kesişir diceksiniz şimdi.Bu bir Kore draması olduğundan tabiki de iki kere kesişicek yolları önce alakasız bi sebeple sonra konuyabağlı :)


İlk önce kızın part time işinden bahsedelim.Kız halk gösterilerinde sahte prenseslik yapıyor.Oğlumuzda diplomat yabancı bir konuk için işi düşüyor, dalıyor soyunma odasına.(yukarıda)




Kızı kısaca özetlersek hiç birşeyden haberi olmayan evlatlık kızın aslında kral soyundan gelmiş olması ve gerçek bir prensese dönüşme hikayesi.Dizide anlatılan kızın prenses olma yolunda yaşadıkları, aşkı, uğradığı ihanetleri. 

Esas oğlanımızın durumu biraz farklı zengin doğmuş zengin büyümüş bir diplomat. Ama kız yüzünden bir ton sıkıntılara giriyor. Çünkü kızın kim olduğunu ve dedesinin neden ölmek üzere olduğu halde bu kızı bulmak istediğini anlamıyor. Gerçekleri öğrendiği anda da kızı hemen yurtdışına şutlamaya çalışıyor. En korktuğu şey servetin ona kalmaması malum . Bu kız ortada gezinirse başının daha çok ağrıcağını anlıyor.Ayrıca bide bunun aşık olduğu kedi suratlı ikinci kız var.
Ama resmini bile koymıcam o kadar kıl bi tip. Aklıma geldi yüzü yine göz zevkim bozuldu.ˇˍˇ

Kızımızın da "küsnimmmmm" i var. Küsnimin ne demek olduğunu bu diziyi seyrettikden sonra asla unutmazsınız.Profesör demek bu arada :) Kız öyle güzel söylüyor ki dizide aklıma geldikçe gülüyorum.Şimdi giflere gelelim.

Giflerin açıklamaları azıcık spolier içerir. :) Azıcık ama...

Kızın Prenses olduğunun anlaşılmaması için gazetecilerden kızı saklıyor.Akıllı çocuk yüzü görünürse herşey biter sonuçda. Tabi bu kısmı izlerken eriyip bitme durumları söz konusuydu bende.Çünkü ilk defa böyle şeyler izliyordum.Amerikan dizilerinde ne arasın böyle korumacılık. Kore'nin saf aşkı ne arar onlarda.:)


E kızın prenses olduğu ortaya çıktıkdan sonra bir öğretmene ihtiyacı var.Kimdir sizce tabiki esas oğlan.Kendileri en soylu devlet çalışanı olduğundan  dersi bizzat veriyor. Prensesin geçmesi gereken sınavları da var tabi.Notların açıklanmaması lazım kızda kapatıveriyor çocuğun ağzını.


                                                                    Koca saray tahsis ediliyor kıza şimdi öğretmen işe evinden mi gidip gelsin olurmu hiç öyle şey kdramada :) Tabiki aynı evde yaşıcaklar. Tartışıcaklar yanlışlıkla aynı yatağa düşücekler felan.Bizimde gözümüz gönlümüz açılıcak.Ericez ekran başında.
 Bu sahnede çok gülmüştüm hatun valize sığıyo.Beni kaça kaç bi valiz alır diye düşünüyorum.Ama aklıma gelen rakamları paylaşmak istemedim şimdi. Neden acaba :D
Daha fazla gif daha fazla spolier demek o yüzden burda bi son veriyorum.Bu kadar anlattım diziyi hala karasızsanız.Imm seyretsem mi acaba diyosanız işte size kesin kararınızı vermeniz için ölümcül darbeyi indiriyorum :D

Buyrun size Dehşet-ül Vahşet :D 

Sen insanmısın? O zaman sokakdakiler ne?


Anyeong ^-^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...