Anasayfa

31 Ekim 2011 Pazartesi

Kore'den Öncesi

Kore alemini keşfetmeden önceki zevklerim..

Amerikan dizileri ve Filmleri

Lise bitti bana eğlence lazımdı.Klasik ev kızı olmaktan feci şekilde korktuğumdan ötürü farklı arayışlar içine girdim ve karşıma keşfedilmemiş maden olarak Amerika ve Cnbc-e/E2 çıktı. İngilizce mi feci şekilde geliştirdim e o kadar vakit harcıyorum biraz da yararı olsun.Cnbc-e'yi akşam Türk dizilerini izlememek için E2yide kadın programlarını izlememek için seyrederdim.Sonra bağımlılık yaptı bende tv yetmiyordu artık bana. Sonrasında download hastalığına yakalandım.Bilgisayara indirdikçe mutluluğum artıyordu.Ama bilgisayarda yer varmı diye sor? Yok. Yeni diziler için eskilerini siliyorum, arşivlenmesi gerekenleri dvdye yazıyorum. Dizi ve film izlemeyi oldum olası severim.Günde 3 film izlediğim zamanlar olurdu.Eskiden diziden ziyade film izlemeyi daha çok severdim.Divxplanetin en çok indirilenler listesi -Korku ve Gerilim hariç- takip eder, listedeki bütün filmleri izlerdim.İmdbdeyi karıştırırdım puanlarına göre izlerdim.Tabi dizilerin de hakkını yemeyelim ilk Lost, Hereos, Prison Break ile başladım sonra kaptırdım koyverdim. Yeni çıkanları geçtim eski dizileri izlemeye başladım.Yaklaşık 3-4 yıl böyle sürdü. Sonrasında Kdrama alemine dalış yaptım.

Oyunlar 
Bilgisayar oyunları eğlence kaynaklarımın ikinci sırasındaydı.Okulda hocalar program yazdığımızı sanarken biz arkafonda usbden Flash oyunlar oynardık.Ama benim sevdiklerim tabiki onlar değil. Araba yarışları... Midtown Madness(eski bi oyun olmasına rağmen hala severim), Nfs.Nfs bütün adrenalin salgılarımı çalıştırırdı.Hız, Nos... Çok severdim oynamayı şimdi açsamda sıkılıp kapatıyorum.Gerçi Most Wanted'ı hala oynarımda şimdi ki Hot Pursuit baya zor, fazla teferruatlı o yüzden sürekli oynayamıyorum.Uzun süre oynayıp kazanamadığım oyunlardan sıkılıyorum en güzel örneği Call of Duty...
Counter Strike'ı çok severim ama Server ve Zombie olması gerekiyor. İki tarafda silahlı olunca beceremiyorum mereti.Ama zombieyi fena oynarım bide dust ve toxic_house haritalarındaysa...
Muhtemelen anlamayanlar sıkılıyor şu anda ama devam edin okumaya :)
Call of duty'i çatışmalı olduğu için sevmiyorum.Öldüm mü bilgisayara aşırı şidddet uyguladığım zamanlar oluyor çünkü.Mesela benim klavyemin eğim veren kaldıraçları hep kırılır.Fazla hırslı oynuyorum.Uyguladığım şiddet çeşitleri;
Mouse'u fırlatma, klavyeye yumruk, kasaya tekme.. tabi bunları yapmak için yüzüp yüzüp kuyruğuna gelip son adımda kaybetmiş olmam gerekir.
Yoksa şiddete karşıyım :D
 Sevdiğim oyun çeşitlerini yeni tanıştığım insanların yanında söylediğimde önce uzaylı görmüş masum köylü bakışlarına maruz kalıyorum. Neden? Öncelikle kızım ve eşarp örtüyorum... Einstein ne demiş;
 Önyargıyı parçalamak atomu parçalamakdan zordur. 

Futbol
Koyu bi fenerbahçe taraftarıyım.Biri bana futboldan anlarmısın dediğinde "Ofsaytın ne demek olduğunu biliyorum rahat ol" derdim. Maç seyretmeyi çok severim tabi derbiyse  daha çok. Favorim  Fb-Gs maçlarıdır. Seyrederken holigan moduna girerim hemen. Tabi maçı Babam ve bilimum büyüklerin yanında seyrediyorsam.Aklıma gelen bütün belaları ve biiip gerektiren, stres attıran cümleleri sesi kısılmış televizyon gibi gösteririm.Gerçi anlamak için dudak okumaya gerek yok.Malum söylenen kelimeler hep aynıdır zaten :D Bu arada Fifa ve Champion Managerlik de oynarım.Takımıma ihanet etmem her zaman Fenerbahçeyi seçerim.Fazla oynama fırsatım olmasa da Pes oynamakda beni acayip gaza getiriyor.Sanki gerçek maçdaymışız gibi hissediyorum kendimi.Gerçi abime sürekli yeniliyorum o başka.Fenerin karşına Barcelona adaletli değil kabul edin.


                         Kitap
Kitap okumayı çok severdim.Fazla vaktim olduğundan hiç sorun değildi benim için saatlerce kitap okumak.En son Adam Fawer'ın Empatiyi okudum onunda üstünden aylar geçti.Gerçi Olasılıksız bambaşka bi vakka.En sevdiğim kitaptır.David Caine candır.Empatide adı geçtiğinde bile heyecan yapmıştım.Bi kaç kere aynı yeri okudum.Şayet okumadıysanız Olasılıksızı kesinlikle okumalısınız.




Müzik
K-pop'u keşfetmeden önce Beyonce, Jay-z,Alicia Keys,Rihanna, Jlo felan dinlerdim.Populer kültürün dışında bir eylemim yoktu.Hala dinliyorum aslında ama K-pop 20 kere dinliyorsam diğer şarkıları 2 kere felan dinliyorum.Favorim genelde Beyonce-Listen/Halo şarkılarıydı.Şimdi Bigbang'in bütün şarkıları...

Türban maduriyetinden okuyamadığım için istediğim bütün kurslara gitme hakkım vardı.Bende geçde olsa kemana başladım.İlk çalmaya başladığımda hep klasik müzik çalmak isterdim.Türk müziği notaları fazla ağlak geliyor bana.Ayrıca zordur da zaten. Evdekilere çaldığımda "okul zil müziği değilmiydi bu" gibi tepkilerle karşılaşsamda klasik müzik parçalarından vazgeçmedim.   Sonrasında kurs yaz tatiline girdi.Ben dizi ostları, K-pop şarkıları çalmaya başladım.Şimdi biri bana keman çal dediğinde hemen Fox Raini çalarım.En iyi çaldığım parça o olduğundan.Düşünüyorum da dizilere, filmlere ayırdığım vakti kemana ayırsaydım benden bi Farid Farjad çıkardı der abartının dibine de böyle vururum :D

Yani böyle bi hayatım vardı.Artık Gdragon'un kıskanç fanı olduğumdan eski zevklerim pek ilgimi çekmiyor. Şu anda bulunduğum duruma bundan 2 sene önce bi tarafımla gülerdim :D Ama insanın başına ne geliceği belli olmuyor. Yani çok rahatsız değilim ayrı bi heyecan benim hayatımda ama elde edemiceğim bi heyecan. İşte en sinir bozucusu da o.Ben o kadar seviyorum veledi ama onun dünyadan haberi yok... Gerçi hepimiz aynı yolun yolcusu değilmiyiz ?

Anyeong ^_^ 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...