Anasayfa

24 Ekim 2011 Pazartesi

İzledim, Sinirden ağlamadım! (>.<)


Süper bir ost dinleyin izlemenize bile sebep olabilir.


Bütün ostları indirmek isterseniz buyrun.
A Love To Kill - Full Ost

An itibariyle A Love To Kiss'i bitirmiş ve finalini yazan koreli senaristlerin arkasından aklıma gelen bütün biiiip gerektiren kelimeleri sıramış bulunuyorum. Finali yazan senarist sana sesleniyorum.
Final de ağlamadım oldumu? 
Neden? Çünkü son sahnede sinir katsayımın yükselmesiyle sana yağdırıyordum.
Dramda olsa böyle mi bitmek zorundaydı.
Öyle abartılacak bi ağlatma potansiyeli yok bence.3 bölümünde ağladım sayılır.Oda ağlamak değil gözyaşı diyelim.
Diziyle ilgili yazmak istiyorum ama.Dizi eski, hakkında yazılması gerekenleri Bunu sevdim  ve kore esintisi yazmış buyrun okuyun.
Sadece sevdiğim sahnelerden birkaçı.

Lolipop, Raini gördükçe canım lolipop istedi.

Birlikte ölüme gidicek kadar birbirlerini sevmelerini sevdim.
 

İkinci kızın aradan çekilmesini ve sorun yaratmamasını.

Ve kore dizilerinde en uyuz olduğum kısım "öpüşme sahneleri" beceremiyolar abi bu işi derim seyrederken.Çünkü bizimkiler ve amerikalılar işin hakkını vererek yapıyor.Ama bu dizi de - wuhuuu Rain sen bu işten anlıyosun :)- dedirtti. :) Alttaki resmi kastetmiyorum dediğim kısım rameni kustukdan sonra ki olay.
Bahsettiğim sahneyi gif yapmışlar buyrun.

15. bölüme kadar hep içimden geçirdim. "İlginç hiç bi kız adamların sırtına çıkmadı." Ama bu açığı da son bölümlerde hemen kapadılar tabi.

Ayrıca kızın ağlamalarını duyduğu yerler çok hoştu.Telepati de son nokta :)

Bu dizide duş sahnesi yoktu hayret!!! Ama merak etmeyin izlemeyenler ve Rain severler bolca kas görüceksiniz çünkü adam Kickboksçu.Tshirtle dövüşücek hali yok.
 Tumblrda gezerken anladım ki Rain fanları sapık :)
 Yada adamda var bi tuhaflık.
Üstlü -diziler hariç- doğru düzgün gif yok.Hep çıplak varsa da zaten yırtıyor. "Kas torbası" tamam hoş ama bu kadar görünce de rahatsız ediyor arkadaş.
Azıcık kıyafetlerinin içinde tut kaslarını :)

EklentiDün gece Kim Hyun Joong'u rüyamda gördüm ne alaka bilmiyorum.Öyle çok da sevmem kendisini. Şu şirket arabalarının birinde birlikte bi programa gidiyorduk.Ya gördüğüm adama bak.Uzak doğulardan gele gele sen geldin yani.
Gruplar karıştı sanırım hedefim SS501 değil.Bigbang üyeleri sizide beklerim özellikle G-dragon istediğin zaman girebilirsin rüya alemime hiç rahatsız olmam.

Postun başında ki şarkının notaları belki içinizden çalmak gelir...
Elimde olan diğer şarkılarıda eklicem.İstediğiniz notalar olursa başvurabilirsiniz.
Hizmette sınır yok sizin için bulurum.
Şarkının notaları sol anahtarı ile başlayan kısımlar fa anahtarı piyona çalanlar için geçerli.



Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...