Anasayfa

13 Ekim 2011 Perşembe

Iris Dizi ve Film

Hem dinleyin hem okuyun...


Bir kaç gündür postum yok. Neden? 
Çünkü dizi izliyorum.İzlemeye izlemeye hamlamışım uyuklamaya felan başladım. Eskiden olsa 2 saat uyur 20 saat dizi izlerdim. Şaka bunu sadece Lost'u izlerken yaptım tabi oda güzel bi kazık attı ama neyse.Bana eski şevki vericek dizi arıyorum.(tavsiyede bulunabilirsiniz :))


Dizimize dönelim aslında listemde alt sıradaydı.Sonra bir baktım Ostunda bigbang şarkısı aslında bu şarkıyı daha önceden biliyordum ama bu dizinin ostu olduğunu bilmiyordum. Dinliyorsun madem diziyide izle nasıl etki bırakıcak dedim ve başladım.

İris = %5 komedi %15 aşk %30 dram %50 aksiyon = ∞ hayret :)

İzlemeden ufak çaplı bir araştırma yapayım dedim.Kimse bu diziden bahsetmemiş.Nasıl olur? 
Çok az bilgi var. Tabi bu açığı az sonra kapatıcam :D


Kim Hyun Joon ve Jin Sa Woo çok iyi yakın arkadaş.İkiside askeri eğitim alıyorlar ve çok başarılılar.Yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor.Başarılı olmaları Nss adlı devletin gizli bir biriminin gözünden kaçmıyor.Ardından bu birime ajan olarak seçiliyorlar.Seçilmeden önce güzel ajanımız Choi Seung Hee iki arkadaşla da farklı şekillerde tanışıp karakter analizlerini yapıyor.Ama bu tanışma sürecinde  iki oğlanımızda kıza aşık oluyor. Teşkilata girdiklerinde kızın şefleri olduğunu öğreniyorlar. Birlikte görevlere çıkıyorlar.Birlikte eğleniyorlar. 3ü arkadaş oluyorlar.Ve olaylar başlıyor.

Sonra ihanetler, iç hesaplaşmalar, entrika başlıyor.Diziyi izlerken sıkılmıyorsunuz çünkü aksiyon durmuyor.Diziden aklınızda kalacak şeyler aksiyon sahneleri, patlamalar, çatışmalar! Hakkını veriyorlar.Tabi aşkıda es geçmeyelim oda ilk bölümlerde güzel işleniyor ama dizinin gerçek konusu başladığında aşk adına çok bişey beklemeyin derim.Kıyaslamız için aksiyona yakın zamanda örnek City Hunter.Birbirlerine benzemiyorlar City hunter ne kadar aksiyon da olsa arada romantik komedi tadı veriyordu.Kim Nanayla aynı evde kalmaları felan neyse.(Ben izlerken city hunter gibidir diye düşünmüştüm) Bunda o hava hiç yok.Dizi konuya odaklı.

Aksiyonu seven biri olarak doyurucu diyorum.Aslında izlerken her bölümde bunu da posta yazıcam dediğimi hatırlıyorum. Ama neleri yazıcaktım? 
Bi dahaki dizi de hepsini not alıcam :)




Kim Hyun Joon yetimhanede yetişmiş.Ailesini trafik kazasında kaybetmiş.Askeri eğitimini tamamlamak üzere olan ve hayatı gırgıra alan bir tip.Aynı zamanda Esas oğlan. :) İlerleyen bölümlerde bu insanı ihanetleriniz bu hale getirdi dedirtiyor.Rolünün hakkını çok iyi veriyor.İzlerken kendiniz ihanete uğramış gibi hissediyorsunuz. Kore'nin Battalgazisi diye geçirdim içimden vurulsada yıkılmıyor valla. :)
Ama yavrucağımı manevi olarak öyle bir yıkıyorlar ki dizide. Adam olan zor toplar o derece. Öcünü almak için herşeyi yapıyor. Hedefe kilitlenip kimi kullanması gerekirse kullanıyor.


İşte esas kızımız.
Bu kızın diziden sonra bıraktığı ilk izlenim Ne güzel ağlıyor be! Bu kızı my princess de seyretmiştim orda sevimli beslenmelik bi hatundu.Ama burda genç yaşına rağmen takım şefi olabilecek kadar becerikli bir ajanı canlandırıyor.Annesi var ama babası yok.Nss başkanı tarafından büyütülmüş, okutulmuş. Zamanı geldiğinde Nss'e şef olmuş. Sonrada iki oğlanı kendine aşık edip onları birbirine düşürmüş.Masalımızda burda sonra ermiş.

Şu post yazma işini bi türlü beceremicem hep işin dalgasına gidiyorum. :) (affedin okuyucular mian!)



Kötü adam olmasını istemediğim ikinci oğlan.Dizinin ilk bölümlerinde arkadaşlıkları o kadar güzeldi ki hep üzüldüm ikisi için.En çok da bu çocuk için. Başkana elini verdi kolunu kaptırdı.Sevdiği kız için görevi üstüne aldı.Ama arkadaşını kaybetti.Daha sonra bataklık misali gittikçe dibe battı. Seyrederken bir yerde toparlıcak dedim içten içe.Oldu! ama çok geç oldu.Dizide en hoşuma giden sahnelerdendi iki arkadaşın yanyana çatışmaları. 
Mezun olmalarına az kala okuldan kaçıp bara gidiyor ikisi. Daha sonra Kim Hyun Joon dalaşıyor birisiyle.Çocukda mahalleyi toplayıp geliyor ikisine. Sonrasında kaçıp koşmaları süper :D Bu sahneyi hep kullanılıyor dizide izleyin anlarsınız... İzleyin ama he!! :D


Ağzı burnu kaymış T.O.P sizce nasıl ?
Bence konser sahnelerinde ki makyajdan daha iyi. 
Görende şiddet yanlısı sanıcak :) 
Çocuklar siz o resme bakmayın  +18 değilde +13 yapıyorum. :D
 Sahnede de çok iyi makyaj vardı es geçmiyim dedim.Gayet gerçekçi duruyor. Hep süslü püslü  görünce bu hali tuhaf geldi. :)

Amerika dizisi geçmişi olanlar Alias dizisini bilir. Yani ben biliyorum :D Dizi bana baştan sona kadar Alias'ı hatırlattı.Başkanın karısı, Nss'in gizli işleri... 

Aslında daha örnek vermek istiyorum ama spolier oluyor.Rahat rahat içimi dökemedim valla.Okuyanlar seyredinde bari yorumlarda azıcık 
tartışalım diziyi. İzleme listesinde yukarı çekin.:)
20 bölüm olmasına rağmen akıcı sıkmıyor.2 günde bitirdim ben.Benim ki biraz anormal olabilir bu ara yapıcak hiç bi işim olmadığı için paso iris izledim.
Değdi mi? 
Ahh ne sen sor ne ben söyliyeyim. Finalinin içi seni yakar dışı beni. 
Bittiğinde vereceğiniz tepki;
Nasıl yani? Olamaz! Yok artık ya!

Dizinin finali merak içinde bırakıyor.Bu sorunun cevabını filminde vermişler. Film diye kanmayın dizinin aranjesini yapıp sonuna 2 dakika eklemişler.
1:55 dakika filmi izliyosun(tabi ben izlemeden ileri sardım :))
sonunda iki dakikada cevabı veriyor.Filmi diziden 3-4 ay sonra çıkmış.Bir nevi hatırlatma yapmışlar...

İzleyin, İzlettirin, Olmadı listenize alın en azından :D
         
Bu arada izleyen varsa o Japon kızı Yuki'ye uyuz oldum.Sadece benmiyim bu durumda olan merak ediyorum ? :) İzleyenler yorum atın!

Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...