Anasayfa

5 Ekim 2011 Çarşamba

G-Dragon ve Uyuşturucu Şoklardayım...

Daha dün G-dragon için sevgi dolu bir post yayınlamışken.Sabah uyuşturucu şokuyla uyandım ve acayip şaşırdım.Gdragon yapmaz vardır bir hata diye düşündüm ama yokmuş.Savcılık araştırmasında 
G-Dragon'un saç telinde az miktarda marijuana bulunmuş.Seul Narkotik tarafından haziran G-dragon'un uyuşturucu kullandığından şüphelenilerek tahlil isteminde bulunmuşlar.Saç teli sonuçlarında az miktarda marijuana bulunmuş.



Yg'den yapılan açıklamada;
Gdragon'un aklına  "Japonya'da bir klüpte eğlenirken lavaboya gittiğinde Japon fanının uzattığı sigaradan içtiği aklına gelmiş"-.Japonyaya mayıs ayında turne için gitmişdi.-İçtiğinde sigaranın tadı farklı gelmiş ve hemen sigarayı söndürmüş.İlk çıkan tahlil sonuçlarında hiç bir bulgu çıkmamış.Saç telinde ki kalıntılar daha uzun süre kaldığı için böyle bir sonuç çıktığını söylemişler. Bütün fanlardan içtenlikle özür dilediklerini açıklamışlar. 


Gdragon'a burdan Türk annesi tebihini yapıyorum.
"Evladım sakın tanımadığın kişilerin verdiği sigaraları içme!!!"

Yaşanan bu olay tamamen talihsizlik bence . G-dragon'un sigara içtiğini zaten biliyoruz.Ama bu karar zirvedeyken ve bu kadar başarılıyken böyle bir şey yapıcak kadar aptal olduğunu sanmıyorum. Ayrıca ilk tahlillerde çıkmaması ve saç tahlilinde de az miktarda çıkması tahlihsizlik olduğuna inanmamızı sağlıyor.

Sigara içmesine bile kızarken marijuana haberini duyunca ufak çaplı bir şok yaşadım.İçerikleri okuyana kadar neden yapar böyle başarılı  biri bunu diye düşündüm. Gerçi kendi ülkemize bakarsak Tarkan'da yaptı.
 O da zirvenin sahibiydi. Ben anlayamıyorum.
Bir insan neden bunu yapar? Nasıl bir çaresizlik bu yola iter?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...