Anasayfa

29 Ekim 2011 Cumartesi

G - Dragon Etkisi ^^

Geçenlerde annemle ateşli bi kavganın içindeyken sinirimi neyden alıcağımı bilemez bi halde daldım odama.Yağdırıyorum anneme -Tabi annem hiç birini duymuyor-.Kuzenim beni sakinleştirmeye çalışıyor bu arada."Sus ben haklıyım" modlarında takılıyorum.Arkamdan "Seda bak!" diye bi ses  döndüm açmış
g-dragonun resmini "bak çok tatlı dimi?" diyor bana .:) İçimden tatlılığın dünyaya inmiş en güzel hali diyorum.Tabi bende
bi anda sırıtık ifade.Kahkahayı patlatmıyorum ki karizmam bozulmasın :)  "Böyle şeyler yapma kızım bana" diye tepkilerimi sıralarken bi baktım sakinleşmişim.
Kırmızıyı gören boğa nasıl kızıyorsa G-dragon gören Seda öyle sakinleşiyor :) Neyse ki kötü bi etki değil çünkü benim sakinleşmem öyle kolay bi eylem değil.Artık keşfettiler ya her daim kullanıcaklar.Sinir hücrelerime çağrı;
Karizmayı çizdirdiniz oğlum bi resme dayanamadınız!!!

Daha önceki postlarda müzik notası vericeğimi söylemiştim.Buyrun iki tane Bigbang şarkısı.

Haru Haru
Şarkının notaları 7 sayfa olduğu için hepsini eklemiyorum.

Lies
Bu şarkıda 6 sayfa.

Not:Şarkılar nota düzeni farklı üçe ayrılmış sol anahtarlarının ortadakini çalarsanız şarkının melodisini yakalayabilirsiniz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...