Anasayfa

30 Ekim 2011 Pazar

SungKyunKwan Beni de al ^^


En beğendiğim ost şarkısı.
Jaejoong yavrum sende bu ses ve tip varken senin
 kendine aşık edemiyeceğin hatun yok.:)

Yeni bitirdim sıcağı sıcağına yazıyorum.Balıklama atlayış.Diziyi acayip beğendim.Hatta uyuz olduğum tek karakter bile yok dizi de.Hepsini sevdim kötüsünden iyisine.Normalde illa bi karaktere kıl kapar dizinin sonuna kadar ondan nefret ederim :).Konusuna gelirsek;
Yine "kızım ama sizi kekliyorum naber!" vakkası.Kızımı ordunun içine koysam yine şüphe etmem der Türk aileleri.İşte bu kız bildiğin ordunun içine daldı.Hemde cillop gibi veledlerin yanında.Öyle oda arkadaşlarım olsa ne yapardım diyorum topuklayıp kaçardım.Kız olup geri dönmek için.:) Şu dizileri izleyince Kore'de erkek tipli kızlara rağbet var herhalde diyorum.Anacım baksana Coffee Prince,You are beautiful şimdide Sungkyunkwan Scandal -dizinin adınında maşallahı var ezberleyene kadar canım çıktı-.Erkek kılığında beğendim tek hatun SKKdaki.Kız ilim aşkıyla yanıp tutuştuğundan kelli dalıyor erkeklerin eğitim aldığı akademiye.Sonra gelsin Çılgın atlar gitsin Yeorimler... Karakterleri tanıtırken konuyu daha iyi anlarsınız...
Ben bu diziyi ikinciyede izlerim kesin. Şunlara bak ya. :)

Ortaya karışık Deamul   

Malum erkek kız karışık oynadı dizide.Evet esas kızımız babasını kaybettikten sonra anacığı ve abiciği için erkek kılığına girip kitap kopyalamakda. Geçimini sağlamak için abisinin kimliğini kullanıyor. Savaş bakanının baskılarından dolayı acil paraya ihtiyacı olduğundan SKK akademisinin sınavlarına kopya vermek için giriyor.Aslında babası o akademinin eski profesörlerinden ama annesi bu bilgiyi kızından saklıyor. Çünkü babası SKK akademisindeyken kral için çıktığı bi görevde öldürülmüş.Kız para kazanmak için girdiği sınavda 3.Başbakanın oğlu olan Lee Sun Jun'a yakalanıyor.Doğrulardan şaşmaya oğlumuz hemen ispiyonluyor kopyacılar.

Doğrucu Davut Lee Sun Jun

Evet oğlumuz kusursuz bir esas oğlan. Tam damat almalık. Başarılı olmadığı tek dal yok. Başbakanın tek oğlu ve gurur kaynağı. Gördüğü her yanlışı düzeltmek disiplini olmuş.Her gördüğü yanlışa maydanoz anlıcağınız. Yaklaşık 15 bölüm kadar Kim Yun Shik'in yanlışlığını farkedemiyor. 
İkinci Gong Yoo durumu "Anne ben gayim galiba".:) Bu çocuk benim için yanlış soyda doğmuş Noron olmasına hep acıdım.Neden Çünkü ben Soronların tarafındayım ozaman...

Çılgın At Moon Jae Shin
Adamım işte Kızıl Elçim, Çılgın Atım, Halk kahramanım benim.Allah iniş takımlarına zeval vermesin :D Moon Jae Shin tam okul başkanı olucak kapasitede korkutucu bi öğrenci aslında ve bir Soron.Soronların başı olan Adalet Bakanının oğlu. Abisini öldüren Noronlara beslediği büyük kin onu Kızıl Elçi olma yoluna itmiş. Bildiğiniz bizim tarihin Battal gazisi Cüneyt Arkın gibiydi valla bi yumrukla 5 kişi deviriyordu.Ayrıca çocuğun deşilmedik yeri kalmadı.Savaş bakanını yakalayamadığı için hırsdan çatlattı hehe.Dizinin sonunda ki Mavi elçide güzel bi göndermeydi.Söylemeden edemiceğim bu çocuk Yeorim olmasa dizinin ilk bölümlerinde tatlıköyü boylardı.

Yeorim yavrum ben seni yerim
Bu arada başlık iğrenç İsmail Yk şarkılarına benzemiş :P

 O birr Eğlenceli.O bir şapşal.O bir Fasionista.O bir iki üç dört.:) İyice Beyaza bağladım.Gerçi eksiğim yok fazlam var en azından "r"leri söyleyebiliyorum.Ben bu sevimliliği hikaruivy'nin


Güneş ve Ay adlı eserinden tanıdım.:)
Buyrun burdan. Orda Moon Jae olup beni derinden etkilemişti.:P.Dizi boyunca aklıma hep

Güneş ve Ay geldi.Ah o mimikleri keşke okumadan önce görseydim.Dizinin kurtarıcı meleği,çakma soylusu, moda ikonu. Her diziye lazım böyle bi beslemelik. Kıyafetleri hep favorimdi yelpazelerine bittim hele.Yandaki resimde yay kıyafetine uyduğu için okları olmasada yayı kullanması gerektiğini söylüyor.Fasioninstam benim :).Moon Jae Shinle başkanı her seferinde şapa oturtmaları... Sadece o sahneler için bile izlenir bu dizi.Hele son bölümlerdeki bileklik olayı... Hem yakışıklı hem moda ikonu üstüne bide zeki zaten böylesi sadece dizilerde anacım.

Hain Başkan Ha in Soo
Okulun başkanı, hırs küpü aynı zamanda babasının oğlu.Savaş bakanının tek oğlu olmakda kendisi. Her ne kadar kötü karakterde olsada sevdim bu haylazı.Hele bakışları bitirdi beni her sinirlendiğinde. Ayrıca  Yoon Shik'i kıskanma sahneleri de çok güzeldi. Bu oğlan Giaseng'e aşık yani ozamanın eskortu herhalde.-Nasıl tabir edeceğimi bilemedim- Sürekli bizim muhteşem dörtlünün işine taş koymakla uğraştı. Ama bi kere bile başaramadı. Babasının ne mal olduğunu sonunda anladı, doğru yolu buldu.Kızı korudu sahne iyiydi "sonunda adam oldun oğlum" dedirtti.

İki Avanak


Bu iki avanağı bile sevdiysem bravo bana. Başkanın adamları zaten öyle tiplerin yanında hep bunlar gibi avankalar olur. :)



Ayrıca bu dizide ki diğer favorime geliyorum.Dudaklar... Zoom kaynağı. İlk defa yüzde yüz benim hazırladığım bi postu okudunuz çünkü resimleri ve gifleride kendim yaptım. Az sonra gelicek gif için yaklaşık 1 saatimi harcadım.Bu bi saatin 2 ila 3 dakikası "Allahım ne kadar boş işlerle uğraşıyorum" gibi düşüncelerle geçsede bittiğinde
"Wuhuuu uğraştığıma değdi be"dedirtti.
Ve karşınızda.....
İdare edin ilk gifim.
Sonra baktım çözdüm gif işini yukardakileri yaptım :)
Diziyi şiddetle izlemenizi tavsiye ediyor ve bu post veda ediyorum.

Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...