Anasayfa

16 Ekim 2011 Pazar

Bigbang Bigshow 2011


Bigshow hakkında söylemek istediğim o kadar çok şey var ki.Ama bir araya toplayıp da anlatamıyorum.Görsel olarak o kadar iyiler ki konserin çoğunu ağzım açık izledim.Kıyafetler, sahne, ışıklar, fişekler süper ötesi.Hele Lie şarkısında...Konser Fila sponsorluğunda yapılmış.Anlıcağınız Fila kıymış paraya Bigbang ile reklam yapabilmek için.

Nasip olmayacak bu gidişle ama -Umut fakirin ekmeği :)- bi gün koreye gidersem artık bigshow  20... kaç olur bilmem.Yapmadan dönmeyeceğim şeylerin listesinin 1.sırasında Bigshow var.Ben Türkiye'de böyle bi konser görmedim.Çünkü yok!
Zaten öyle bi konser olsa acımadan parama kıyardım. :)

İndirdim, birleştirdim, megavideoya yükledim :) Konser 1 saat 50 dakika.Vazgeçme aşamasındaysanız bi daha düşünün derim.
Benim anlatmada ki beceriksizliğim izlemenize engel olmasın :)
buyrun izleyin...



Playe tıkladığınızda sayfa(pop-up) açılıyor onu kapatıp tekrar playe basarsanız başlayacaktır.

Farkındayım yazamıyorum!!!  Ama bu bana bloğumu kaparttıramıcak :)
Kabullenmekte bir erdemdir diyip sıyrılıyorum.:) Ayrıca kendi teşhisimide koydum.Sayısalcıyım! Seçme şansı tanımadılar bölüm okumanın kötü yanları.Zaten edebiyatla geçmişimiz çok da parlak değil.Hiç bir edebiyat hocamı sevdiğimi hatırlamıyorum.Lisede okuldan kaçmak için edebiyat derslerini seçerdim.Tabi sonuçlarını şimdi görüyorum o ayrı.:) 
1.sınıftan beri en sevdiğim ders matematikdir.O yüzden kesin sonuçlara inanırım.Fikirlerim kolay değişmez.Edebiyatta okunan bir yazıdan her okuyucu farklı anlamlar çıkarır ama matematik de tek sonuç vardır...
Bir hocam benim için "Temel eğitimin iyi değil.Sen beşlik değil dörtlük öğrencisin.Bir ders de başarılı olmak sana okulu bitirttirmez" demişti.O zaman "Siz öyle sanıyosunuz hocam." diye suratına söyleyip utanmaktan yoksun bi öğrenci olduğumu kanıtlamıştım.
Ama haklı! Şu anda integral işime yaramıyor, edebiyat lazım :)
Ayrıca deprem olduğunda ben 9 yaşındaydım.Depremden dolayı iki yıl köy okulunda eğitim gördüm.Eğitim kalitesini siz tahmin edin artık :).Ve hala dokuz yaşımdan önceki olayları hatırlamıyorum.Yani temelim depremden dolayı hasarlı.
Benim dilimde hard diskimde bad sector var :)
Kitap okumakla da alakalı değil benim durumum.Eskisi kadar sık olmasa da okurum.Ama tüketici okuyucuyum, sadece okuyorum...
Neyse ağlama duvarına çevirdim iyice.İşte bu gibi sebeplerden dolayı yazamadığımı düşünüyorum.Artık mazur görün :)

Anyeong ^_^ 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...