Anasayfa

1 Ekim 2011 Cumartesi

Bende Böyle Patronu Korurum ^-^



Daha bitirememiş olsam şu anda en çok hakkında konuşmak istediğim dizi.
Dizimizin konusuna gelirsek;
Bir adet büyümemiş(ki bence hep böyle kalsın) bir patron çocuğumuz var.
Zamanında abisi olduğu için işleri iplemiş, abisi öldükten sonrada sırf görünmek için şirkete giden bir patron.Yukarıda gördüğünüz gibi hiç bir patron karizması yok :) Yavrum yaaa...


Yukarıdaki şeker gibi olanda esas kızımız, ama arada onada uyuz oldum.Yandaki gibi ağzını yamulta yamulta tatlı olmaya çalışıyodu. İç sesim bana hangi bayan aktöre uyuz olmadın ki diyo :). Hepsi yakışıklıların yanında olduğu için hepsine uyuzum :D Kızımızda parasızlıkdan çalışmak zorunda kalmış ve iyi bir üniversitede okuyamamış ve puanları düşükmüş. Ama bütün anarşik eylemlerin başında.Zaten bu işi almasında da sisteme karşı çıkarak bir çeşit ayaklanmasının pay var.





Bide kuzen var ki internette Protect the boss yazınca diziden çok Kim Jae Jung'un resimleri çıkıyor.Tabi adam taş ses güzel google'da benim çıkıcak halim yok.Ayrıca Sm entertainmet'e başkaldırmış, dava açmış.(hey gidim hey Sm'e hemde)Neyse biz dizideki karartere dönelim. Hem yakışıklı hem çalışkan herşeyde kazanan bir kuzen olunca Ji Heon'un da işi zor tabi.Ama kuzenlerin bir husumeti yok sadece aileler anlaşamadığı için öyleler.Bide Mu won, Ji Heon'un eski sevgilisinide ayartmış ama kötü biri değil yanlış anlaşılmasın :).Eski sevgili birazdan bahsediceğim şahıs.Ama önce biraz Mu Won...
Kız gibi yumruk atıp saçlarını çekiyorlar :)


Dediğim gibi adam herşeyde kazanıyor.

                                                                                                                          Şimdide ikinci kızımız bu kızı daha önce Personel Taste'de izlemiştim orda pek oyunculuk gerektiren bi rolu yoktu somurtan, kızan bir ikinci kızdı.Ama bu dizide hiç bi karakter normal değil ki ikinci kız normal olsun :) seyredince ne demek istediğimi anlıcaksınız.İce cream Girl olucak ilerleyen bölümlerde :) Anası ayrı bir alem dersin erkek annesi herşeye burnunu sokuyor.

Böyle karakter ile ortaya romantik dizi çıkamaz tabiki.Komedinin dibine vurmuşlar.Zaten bu ara Kore dizilerinde karizma başroller değil.Sıyırık başroller revaşda.Kafadan kontak ne kadar karakter varsa hepsi dizi başrol karakteri.Bunların sebebi hep Secret Garden Ahhh Hyunum Binim daha askerlik bitcekde biz seni seyredicez.Sakın Gong'a uyup boş boş gezme.



Neyse ne diyoduk başrolumuz dediğim gibi tam bi çocuk dil bile çıkarabiliyor.Şirkette babadan şamarıda yiyebiliyor.(hep asansörde tabi)




Tabi arada Mu Won'da şamarı yiyor.

Başkan vurdukdan sonra Mu Won'a sakın annene söyleme diyor :)







Kesinlikle Kdrama arşivinize ekleyin indirin seyredin.Zaten bu giflerden sonra bile seyretmicekseniz ozaman romantik komedi sevmiyosunuz :)

Anyeong....^_^ 

Not: Çok gif koyduğumun farkındayım ama gördükçe hepsini ekleyesim geliyor. Kusura bakmayın artık.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...