Anasayfa

3 Ekim 2011 Pazartesi

Bazı OSTlar Insanın Içine Işler...

İçimden Ostlar hakkında yazmak geldi.Çünkü onlar beni K-Popla tanıştırdı. Aslında farkına varamıyoruz ama dizi izlerken hafızamızda büyük bir yer kaplıyorlar.Aylar sonra tekrar duyduğunda tekrar edebiliyorsun mesela.Top 10 yapmak isterdim aslında ama o kadar ayran gönüllü bir insanım ki son elde ettiğim her zaman favorimdir.O yüzden aklıma geldiği sırayla yazmaya karar verdim.

Bu önceliğim hiç değişmicek herhalde Secret Garden...

Adam karizmasına daha ne katabilir merakdayım.Daha ne kadar gözümde yükselebilirsin acaba.Yakışıklısın, Harika bi oyuncusun ,Karizma nirvana yapmış, Bide ses güzel!!! (Mode on Fangirl) :)




◊ Gumihoya veriyorum ikinciliği.(sıra yoktu hesapda) Dinlemekden ve çalmaktan acayip zevk aldığım yegane Ost.Dinledikçe dinlerim.Hep de Dae-woong'un MiHo'yu Han nehrinde bıraktığı sahne gelir aklıma.
Hain Woong-Ah. T T







Yalanlar yalanlar yalanlar My Girl.Bu şarkıyı söyleyen şahısın sesi beni derinden etkiliyor.Kesinlikle sesinin kalitesinden tiz sesi sevmem ama... Dinleyin anlarsınız.



◊ I'am sorry I love you adını gördüğüm yerde derin bi iç çekiyorum.Şarkıyı dinleyince sizinde gözünüzün önünden sahneler geçmeye başlasın.Hala üzülüyorum ya.Off!!!



◊ Coffee Prince Gong Yo (derin bi iç çekiş:)) hayatımda bu kadar güzel gülen başka koreli namca görmedim.:)



◊ Full House'ün şarkısını hiç unutmam çünkü baya ağlatmıştı beni. Niye kızı beklettinde gitmedin diye az söylenmedim Rain'e.Hala unutmamışım bilinç altımda derin bir yara var, ben farkında değilim galiba :S Niye bekletilmek bu kadar yara olmuş içime :D



◊ You are beautiful  Anjell'in şarkısı uzun süre dinlememin sebebi. Tabi ki Jang Geun Sukkie :) Aylar geçmesine rağmen ezbere söyleyebiliyorum.Kendime bi Tebrik :)



◊ City Hunter bu dizi seyrettiğim ilk aksiyon.Çok çok beğendim.Ama Savcımı öldürdüler ya. Bende o senaristleri.....
Şarkıyı duyduğum an deli gibi aradığım ender şarkılardan.



◊ Beautiful Spy hakkında hiç iyi hisler beslemesem de Ostuna diyecek tek lafım yok.



◊ Kapanışı konusunun farklılığı ve Ruh Bekçisiyle gönlüme taht kurmuş sonuna kızdım mı? Sevdim mi? hala karar veremediğim 49 Days...


Umarım eğlenmişsinizdir.Ben hazırlarken baya nostarji yaptım.Dediğim doğru dimi şarkıları dinledikçe hatırlıyorsunuz.Sona bi tane daha eklemem lazım içimde kalıcak yoksa :D

Anyeong....^_^ 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...