Anasayfa

17 Ekim 2011 Pazartesi

Şalgam ve Sucuklu Ramen :)

Başlıkdan da anlaşılacağı gibi güzel bi anadolu asya sentezi yaptım :). Daha doğrusu yaptık.Kuzenime her ne kadar dizilerini müziklerini sevdiremesemde Rameni sevdirdim.Hatta bi ara baktım kuru kuru yiyor.
"Bunun tadı böyle de güzel cips gibi kızım "
gibi tepkilerlede karşılaştım (Şekil 1a):D

Bugün benim için yorucu başlasada güzel sonlandı.Gerçi realde leader rameni göremeyince epey moralim bozuldu ama. Sonra bu markayı farkettik. Kendi baharatlarımızı kullanıcağımız için bize gereken rameniydi.Her zaman ki gibi paketteki baharatlar çöpte.Aslında leader alsaydım onun baharatlarını denemeyi düşünüyordum.neyse...


Eve gelirken öncesinde bi güzel çiğ köfte dürümüde götürdük pis boğazlık yetmedi üstüne haşhaşlı ekmek yedik. :D Eve gelince dolabı açtım acaba bu seferkini nasıl yapsam diye düşünürken sucuk gözüme takıldı.Bu seferkini türk usulü yapıcam dedim.Acayip güzel oldu sucuk farklı bi tat kattı.Sonra kuzenimin gözüne şalgam takıldı.Bari sucuklu yapıyoruz şalgamda içelim tam olsun dedi.Tam bi sentez yaptık anlıcağınız.Bi ara baktım turşuları götürüyor bizimki.Yok dedim onu katamayız o kadar da değil :D.
Böyle değişik şeyleri denemeye alışığız biz kuzenimle 
canımız sıkıldıkça yeriz :) Sıkıldığımız gecelerden birine örnek:

‎( çorba + patlıcan + bulgurpilavı * cacık ) + dut pestili + octavya + 
Limonlu soda + 4*Pelit çikolata +
Karışık Çerez + ( Türk Kahvesi + Çikolata ) + Naneli sakız + 
( Ayran + Çiğ Köfte Dürüm ) = Depresyon < Pis Boğazlık
  (bu yazıyı face de paylaştığımda aldığım tepkiler baya motive ediciydi :))


Bu arada türk kahvesinin üstüne naneli sakızı denemenizi tavsiye ederim.Ağzında bi dolu şişe oda parfümü tadı bırakıyor :D

Daha önce verdiğim ramen tarifinin aynısı sadece yağa önce sucukları sonra salçayı ekleyin.

Ben yaparken de yerken de çok eğlendim.
Benim için değişik bir deneyim oldu :) 
Kuzenimin çubuk kullanma çabaları beni gülme krizine soktu tabi. :)
Sonuç çatal... :D
Tek başına yapınca bu kadar eğlenmiyorum.Farkındayım oda benim kore maceralarımdan pek hoşlanmıyor. Fedakar yavrum ben eğlendiğim için eşlik ediyor.Bu postu okucağını biliyorum. Koreyle ilgili herşeyden hoşlanmasanda seviyormuş gibi göründüğün için "Komacan" bi teşekkür ediyorum sana :)

Farklı lezzetler, birlikte güzel tatlar çıkarabiliyor.Şalgam ve ramen kaç kişi bir arada düşünmüştür ki :)
Deneyin pişman olmıcaksınız....



Anyeong ^_^ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...