Anasayfa

3 Ekim 2011 Pazartesi

2011 Kore Drama Ödülleri

Kore Dramalarında yılın en iyileri seçilmiş.

Tabi herkesin beklediği gibi en iyi dizi Secret Garden olmuş. Tabiki bu şaşırılacak bir olay değil çünkü herkes bu sonucu biliyordu. Ama yazık Hyun Bin askerde. Kırmızı halıda arz-ı endam edemedi. :)

En iyi senaryoda da ipi Secret Garden göğüslemiş.Aylar geçmesine rağmen başka dizilerde bile adından söz ettirebiliyorsa senartistler bu ödülü layıkıyla haketti demektir.Ayrıca o eşorfmanların "Tek Tek İtalyan ustalar tarafından..." işlenmesi uzun süre akıllardan çıkmaz.Buda senaryonun başarısı.

Eskilerden... sanki yenilerden olucak hali varda :D

Daha seyretmesemde adını çok duyduğum bir dizi olan Sungkyunkwan Scandal dizisine en iyi Yönetmen ödülü gitmiş.



Şehir avcımız almış en alasından En İyi Aktör ödülünü.Lee Min Ho'yu BOF'dan sonra bu kadar ilerlemiş görmek şaşırtıcı.Adam City Hunter'da kendini aştı. Paşamız aksiyonuda layığıyla yapabiliyormuş.

Kötü Çıkmış. :S




En iyi Bayan Oyuncu dalında ödülü Royal Family dizisinden  Yum Jung Ah almış. Seyretmedim ama dizinin afişinden entrika akıyordu.



En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu ödülünü Giant dizisinden Joo Sang Wook almış.



En İyi Yardımcı Bayan Oyuncu ödülünü Shiny Shiny Shining dizisinden Lee Yuri almış.


En İyi Erkek Çaylak  Oyuncu ödülünü Dream Highdan Kim Soo Hyun yani Sam Dong aldı bu çocuk dizi içinde öyle bi değişti ki Ugly Betty yanında hafif kalır.:) Hele saçlarının en kısa hali favorimdir.



En İyi Bayan Çaylak Oyuncu ödülünü Paradise Ranch Im Soo Hyang almış.



Bu ödülü anlayamadım herhalde korelilere özgü bişey bilen varsa beni aydınlatırsa düzeltirim. 
Kablo TV: Jun Hye Bin (YachaOCN)


Popularitesini en çok arttıran oyuncu olarak Dream High'dan Kim Soo Hyun seçilmiş.Kariyerine iki ödül ekledi iyi başarı.



Bu senenin Halyu Starı Lee Min Ho. Yakışır deyip kocaman bir tebrik yolluyorum. Sanki haberi olcakda.Olsun biz tebrik edelim yinede.Arada kendi kendime konuşuyorum aldırmayın artık :)



Bu dizi bir ödül almasaydı çok kızardım Secret Garden'den sonra ki favorim. Gerçi Ost'u ödül almış ama olsun.Sen gönüllerden ödülü aldın 
The Greatest Love.
Ödül alan ost...
Evet benim gözümden 2011 Kore Dizi Ödüllerini okudunuz.(Bunu yazınca kendimi ana haber sunucusu gibi hissettim) :D Artık kanalların ödül törenlerde ne olucak onları da görürüz.Gerçi tam ne zamanlar bilmiyorum ama. Bu arada benim anladığım bu koreliler günlük hayatta gayet güzel giyiniyorlar ama kırmızı halı zevkleri "0". Hele Royal Family'den ödül alan kadın elbisenin içine badi giymiş resmen.Hiç kimse mi uyarmamış anlamadım.Ayrıca güzel giyinenlerde de sıfır aksesuar. Bu kadınlara biri kolyenin insanı boğmadığını söylesin.Bu ne böyle! Full gerdan dekoltesi vermiş boyun bomboş.Cık cık cık. Erkeklere yorum yapamıyoruz hepsi siyah takım giymiş bi Min Ho papyon takmış ama yakıştırmadım nedense. İçlerinde en cuk diye oturmuş olan 
Kim Soo Hyun(Dream High).

Ay neyse almışlar ödülleri getirmişler evlerine. 
Bize de başarılarını devam ettirmelerini ve  
güzel diziler seyrettirmelerini dilemekden başka bişey kalmıyor.



Anyeong....^_^ 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...