Anasayfa

30 Eylül 2011 Cuma

Sanırım Önce Kendimi Tanıtmalıyım...

Merhaba,Anyong,Koniçiva,Aloha,Hello...

                                                    
Diğer blogları okumak gayet eğlenceli ama yazmak baya zor oluyormuş. Bakıyorum boş boş ne yazsam diye. Neyse ilk postum olucak ileride-tabi bloga devam edersem-bu postu okumak epey eğlenceli olucaktır. Amma gereksiz şey yazdım.

Velhasılkelam bendeniz biraz(baya aslında) dizi delisiyim. Kore dizileri 1 yıldır vazgeçilmez zevkim. Ondan öncede amerikan dizilerini izlerdim ama amerikan dizilerini izlerken, arada televizyonda izlerdim. Artık tamamen bilgisayar izliyorum("Bilgisayar izliyorum"tuhaf oldu neyse) Ama kore çılgınlığı beni bu hale soktu. Trteyle felanda başlamadım aslında. Divxplanette my princess in afişiyle başladı herşey(baya türk filmi moduna girdim). My Sassy girl izlemiştim (iki versiyonunuda ki kore daha iyi) ama diziler kadar etkilememiş beni. Ay ne tatlı afişmiş o öle diyerek koreandrama alemine dalış yaptım. İlk zamanlar korece tuhaf geliyordu ama diziler komik eğlenceli tam bana uygun diye izliyordum. Ama şimdi ingilizce izlemek tuhaf geliyor. Uzun zamandır cnbc-e bile izlemiyorum ne hallere düştüm.

Aslında blog tutmaya başlamamın sebebi kimseyle muhabbet edememem. Çünkü kimse beni anlamıyo!!!. (Git kendine psikolog bul demessiniz diye umuyorum :)) Çok tatlılar bi izlesen diye dayatıyorum millete "Aman hepsi birbirine benziyo" yada "Kız gibi bunlar be!!!" gibi tepkilerle karşılaşıyorum. Bende bu duruma olan tepkimden çevremdekilere resti çekip. Bende benim gibi koresever insanlarla muhabbet ederim diyerek blog açmaya karar verdim.

İşte benim hikayem bu...

*Bunuda ekleyesim geldi*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...