Anasayfa

30 Eylül 2011 Cuma

Beautiful Spy deselerde inanmayın!


Evet başlığa bakmayın dizi güzel ama kızı ve finali beğenmedim o yüzden.


Yukarıdaki şahışlar esas kızımız Myung Wol ve esas oğlan Kang Woo.

Dizimiz Bir kuzeykore generalinin kızının Kang Woo'ya hayran olmasından gelişen olaylarla başlıyor. Bir sürü yanlış anlamayla Kuzey Kore Ajanı Myung Wol'un Kang woo'yu tavlayıp evlenmeleri görevine kadar gidiyor.

Tabi bu işte Myung Wol tek başına değil bide ikinci erkeğimiz var.Kendileri yanda gördüğünüz hala tam olarak yakışıklı mı yok yok değil galiba diye düşündüren, tam tanı koyamadığım Rütbeli Bir Kuzey Kore Ajanı Choi Ryu.Kızın babasına onu koruyacağına söz verdiği için bu görevde hep ona yardımcı ve tabi aşık oldu. Ama dizi sonuçta hiç bir zaman kız ikinci erkeğe kalmaz.





Tabi bunun yanında ikinci kızımızda var.(yanda) Kendileri çok zengin bir otel sahibi dedenin tek kız torunu.Kız da Kang Woo'ya aşık. Kang Woo ne kadar zengin bir kadınla evlenmeyi planlasada bu kızı ihtimallerde dahiline alamıyor. Çünkü....(spolier yapmamalıyım seyredince görürsünüz artık)


Burdan sonrası  şahsi fikirler ve bol bol spolier içerir!!!

Diziyi konu olarak sevmiştim aslında.Taki kadın oyuncu diziyi yarıda bırakıp Amerika'ya sevgilisine gidinceye kadar, soğudum sonra.Ama tabiki bi kore dizisine bu ihaneti yapmıcağımdan ötürü finaline kadar seyrettim.Eric Moon'u ilk defa bu dizide izledim yakışıklı bi ajuşşiymiş.Dizideki karakteri bana sürekli Dok Go Jin'i hatırlattı. Ama tabiki yerini tutamaz :) 


Arada uyuz oldum diziye senaryoya hatta şu yandaki ki gif en uyuz olduğum sahneydi.Seneristler niye böyle bir sahne yazıp Kang Woo'yu sığ bi adam gibi gösterdi hala anlamış değilim. Kızı zorlayan tecavüzcü Coşkun oldu adam.Cık cık cık. Neyse abarttım galiba ama olsun.İstediğimi yazmakda özgürüm.

Postun başında finalini beğenmedim demiştim. Hatta bi adım ileri gidiyorum seyrettiğim en kötü kdrama finaliydi.Kız Güney Kore'de kaza yaptı ortadan yok oldu. Sonra birden Kang Woo Amerikaya giderken havaalanında karşısına çıktı

Myung Wol = Geri döndüm sana gelmek için ne yollardan geçtim.

Ya bırakın Allah aşkına seneristler sizin yazdığınız bu cümleden Yaprak Dökümünün senaristi iki sezon dizi çıkarırdı.Ne yollardan geçtin? Kuzey Kore seni niye o kadar ihanete karşı öldürmedi? Choi Ryu'da bi ton iz var sende niye hiç bişey yok? Dizinin ilk bölümündekinin aynıydı hatun.Öyle ben geldim diye saçmalık mı olurmuş ya!!!

Aslında seyrederken baya beğenmediğim şeyler oldu ama o kadar soğutmıyayım diyorum.Gerçi bu yazdıklarımda iç açıcı değil ama:)

Ne hırs yaptım be epey içlenmişim finale :) İşte böyle...

(postun sonunu bağlayamadım tecrübesizlik başa bela.:))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...